Maaşımın çoğu eşimin sigarasına gidiyor, bu harcama bencilce değil mi?

Esim maddi olarak kazaniyo bende evde para kazaniyorum fakat maasimiz dusuk yani sadece eve yemek alabiliyoruz, ve bazen biriktirmek icin kenara koymaya calisiyorum. Fakat ben sigara filan yani birsey icmiyorum, hatta sadece su iciyorum, yani bi aliskanligim yok, ara sira disardan siparis veriyorum isten yorgun gelince tek masrafim bu, maasimin hepsi nerdeyse onun sigarasina gidiyor, bu bencilce degilmi? Yani belki benimde isteklerim var, almak istediklerim, ama beyfendi sigara icsin diye kendi isteklerimden vazgeciyorum? Ve faydalida degil yani bos yere harcama?

Maaşımın çoğu eşimin sigarasına gidiyor, bu harcama bencilce değil mi?
Cevapla