Bahsi geçen çocuk 22 yaşında, hiç çalışıp kendi parasını kazanmamış, asosyal ve insan ilişkilerinde gerçekten çok kötü olan biri. Bugüne kadar annesinin kolları arasında korunup büyütülmüş. Bir kızı sevmiş, kız buna bakmamıs. Sonra ben girdim hayatına işte. Ama ben çocuğun tam tersiyim, onu fark edip duvarlarını yıktım desem doğru olur. Çocuk gerçekten hiç eril değil ve ben yoruldum onu erkek yapmaya çalışmaktan. Dün akşamda sanki o kızmış gibi annesi arayıp "Hızlı gidiyorsunuz, seni üzer, seni yarı yolda bırakır, bağlanma" falan fistan saçmaladı. O kadar sinir oldum ki kadına. Al oğlunu ambalajla, vitrine koy o zaman Ajdmsmwmssm Abi tiksindim ya gerçekten. Çocuğa dedim bizden olmaz ben annenin kıskançlıklarını çekmem yani. Daha 4 gündür çıkıyoruz, 12 gündür tanışıyoruz çocuk bana diyo ki annemle tanış. Şako mudur abi? 22 yaşında bi adamsın yani sen skxkxkmxmsmdsm
Aynı çocuk ilk buluşmada hesap falan da ödememisti ve ben affetmistim onu. Çocuk baya ambalajlı yani 0 hic bisi bilmiyor ne insanlarla konusmayi ne de bir kadina karsi napmasi gerektiğini. Hepsi annesinin suçu ama anladım yani bunu. Senin 22 yasinda kocaman delikanli oğlun var hala napmasi gerektiğini söylüyorsun saçmalık yani bu. kwkdwkdmwmxw Ayrilirsak üzülür, üzülürse büyür âmk? Oğlum üzülmesin deyip beni kötülemek ne. Asıl kötü sensin, oğlunun başına gelebilecek en kötü şey senin oğlun olması âmk. Sinirlerim cok bozuk.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer