
Kabul ederim
Kabul etmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Gundemi nasıl takip edecegiz? Haberleşme nasıl olacak?
Saka bir yana. Bunu söyleyen biri bence sosyal medya üzerinden zamparalik yapıyordur karısı yakalamasin diye de engellemeye çalışıyordur. Ben kendisine istediği kadar çapkınlık yapmasına müsaade edeceğimi söylerim konu kapanır.😂
Hayır yapmam. Erkeklerin doğası öyle biz ne yapalım? Dinde bile bu konuda esneklikleri var. Cennete bile hurilerle teşvik ediliyorlar.
Nasil ki çoğu kadın lüksü seviyorsa erkekler de capkinliga meyilli. Ha eşleri genelde eşlerini aldattiklari kadınlardan daha değerlidir. Çünkü erkekler herkesi becermek isteyebilirler ama herkesle evlenmek istemezler.
Başkasının çocuğunu da bana kakalama şansı yok.
Diğer kadınların ilgisini çekecek tipi ve parası da yoksa zaten beceremez bile.
Yani kısacası erkeğin aldatması kadının aldatması kadar maliyetli değildir.
Aman boş ver onları. Kocam beni aldatırsa diye paranoya yapıyorlar strese girip gereksiz yere kendilerini iyice yaşlandırıp cirkinlestiriyorlar. Biraz relax olup enerjilerini korusalar auralari yukselir ve eşleri de onlari kaybetmekten korkup gerekeni yapardi belki.
Kadın ve erkeğin cinsel stratejisi aynı değildir. Kadınların çoğu eğer evlilik dışı cinsel ilişkiye girmislerse bu o erkeğin onların gözünde evlenecekleri erkekten daha değerli olduğunu gösterir. Erkekte ise durum tersi yukarıda anlattığım gibi. Ama çoğu kadın erkeklerin stratejisini kendileri ile aynı sanıyor ve çoğu erkeğin de kendilerinin birçok erkeğe kısa süreli ilişki için bile olsa ulaşabilmesi gibi birçok kadına ulaşabildiğini sanıyor. Aslında durum tam tersi ama bunun farkında değiller sadece.
Kadının endişe duyması gereken tek bir şey var o da evli adama salça olup sonra da karısını bosayip kendisiyle evlenmesi beklemek gibi bir andavallik içinde olup olmamak...
Ben teşekkür ederim iyi akşamlar
Hayır kabul etmem, Orhan gencebay ne demiş " Beni böyle sev seveceksen..." aynı fikirdeyim orhan babayla...
Böyle bir aşk görülmemiş dünyada demiş 🤣🤣
Cevap
9Cevap
Kabul etmem beni seven bu şekilde sevsin..
Sosyal medya kullanmıyorum zaten sorun olmazdı benim için. Telefonu mecburen kullanıcam. İhtiyaç olduğunda ne yapıcam , güvercin mi yollıcam 😄
Ben bu aşık olduğum beyle güvercinle mi haberleşeceğim?
Dumanla iletisime geciyormussunuz. Duman 3 defa kesilerek yukselirse ozledim demekmis 😅
@biyonikakilli 1 ve 2 defa da ne oluyor peki? 😁😁
@isilll34 1 kere ve kisa dumansa durum vahim demektir uzunsa sukrediyoruz 😅 2 kisa dumanda aninda cevap vermen gereken acil durumlar 😅
@biyonikakilli ben bunları aklımda tutana kadar adam beni terk eder 🤣🤣
@isilll34 o yuzden napiyoruz aman boş ver diyip evimizde oturuyoruz 😅
@biyonikakilli oturamam, kaçırırım ben evinin erkeği yaparım onu 🤣🤣
@isilll34 evimin erkegi cocuklarimin babasi olur k8ra4 dizini evinde hanimini bekler diyorsun yani 😅😅
@biyonikakilli çalışan koca alcam, tek maaşla ev geçindiremem ben 🤣🤣 dizini çok kırmasın 😁
@isilll34 oo sende hem kacir hem evinin erkegi yap birde calis cık olmaz bu is 😅🤣
@biyonikakilli adamı düğün masrafından kurtardım bence çok şansını zorlamasın 😁
@isilll34 adam birkere damatlik giyecek soyle peri masallarina benzer bir dugun istiyor sen kacirip calistircam diyorsun bidee 😅
@biyonikakilli 3 5 saat oynayacam diye milyonlar saçamam sokağa, nikah neyine yetmemiş paşamın?
@isilll34 sen balayina da goturmezsin puuu 😅
@biyonikakilli ay gideriz, balayısız olur mu? Dağlara kaçırcam ben onu 😁😁😁
@isilll34 dağ mı eyvah eyvah ağrı dağı onerimdir 😅
@biyonikakilli o kadar yükseğe çıkamam, Bolu ya da Karadeniz'e bizim oralara götürürüm 🤣🤣
@isilll34 ordu boztepe iyidir 😅
@biyonikakilli yaylaya neden gitmiyoruz?
@isilll34 ozaman çamlıhemşine yolluyoruz 😅😅
@biyonikakilli çambaşının nesi var? Rize'de ne yapcaz şimdi durduk yere 🤣🤣
@isilll34 burayi daha fazla oyalamadan cevap olarak sana yaziyorum 😅
@biyonikakilli Rica ederim
beni kısıtlamış olur bu sebeple kabul etmem. bugün sosyal medya kullanmamamı isteyen yarın dışarı çıkmamı istemez
Cep telefonunu kabul edemem ama sosyal medya olmadan da olur , zaten hayatımda o varsa sosyalleşmene gerek yok
Kimse bana öyle bir sınır koyamaz, ben de kimseye koymam. Öyle biriyle zaten baştan gecinemem.
Defolsum gitsin. Bana güveni yoksa defolsun gitsin. Kullanmaya devam ederim.
Hayır kabul etmem. Böyle bir şey istemesi kompleksli olduğu anlamına gelir.
Hayır. Daha neler. Kendine başka bir fino köpeği bulabilir.
Zamanında söz verdik diye alkol bile kullanmıyorum.
Köle istiyorsun o kişi ben değil der geçerim. Ülkede kadın mı kalmadı sanki
Ne münasebet.. tabiki kabul etmem böyle bir sınırlamayı..
Ruh hastası olmasın lütfen telefon ihtiyaçtır..
cep telefonsuz olmaz ki
s. git tam şuradan derim
Karım için yaparım
Ama bilin bakalım ne yok karım
Kabul etmem
Etmem o kaybeder.
Ederim tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar