Herkes yalnız olduğunu söylüyorsa kim bu çiftler
Sevgilim Yok
Sevgilim Var
Evliyim
Alakam yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkes yalnız olduğunu söylüyorsa kim bu çiftler
Sevgilim yok, şikayetçi değilim. Hala eski sevgilimi tam unutamadım, onun beni unutmuş olma ihtimali zoruma gidiyor biraz. O kadar sene, o kadar şeyden sonra. Bazen aklıma geliyor yazmak istiyorum. Kendisi nasıl yazmadan duruyor şaşırıyorum. Her şeyimi de takip ediyor
Ne kadardır beraberdiniz?
Neden ayrıldınız ne zaman ayrıldınız
Doğru olanı yapmışsın, önüne bak artık geçmişe bakma
Flörtün falan yok mu geçmişe niye bu kadar takılıyorsun
Bende yaşamıştım, silmem 3 yılımı aldı ama ne ben kaldım ne kalbim
Sevgim çok büyüktü
Umarım. Ya her şey Bi yana yaşanmışlıklar peşini bırakmıyor sürekli hatırlatıyor onunla geçen zamanları
En çok neyi özlüyorsun
Çok arıyorsun, unutmamışsın hiç
Güzel hisler ama, herkesin hoşuna gider. Aslında kişi bazlı değil de his bazlı bir özlem var. Bir şey olsa ona sorardım çözerdim mesela. O dijital konularda, telefon bilgisayarda vs çok iyidir. Telefon değiştirmem gerekti. İçimden keşke o olsaydı da bana yardım etseydi diyorum ama burdan soruyorum, kendim araştırıyorum. Yine bir şekilde çözüme ulaşıyorum. Bu da bana daha çok güç veriyor aslında
Dert küpü olduk gjskfj
Atıyım mı takip
Attım takip, sana bişey hatırlatmicam. d
Hatırlatcam*
Sen tesettürlüydün demi
Evett, eski hesabımdan
Ya fjsjdjsj
Cevap
13Cevap
sevgilim olmadı hiç.
Sen mi istemedin
tip yok para yok aga
Saygıdeğer hanımefendiler badboy playboy mafiaboy veya discoboy olmayan erkeklere selam bile vermiyorlar. Yalnızlığın sebebi budur.
Doğru valla. Onla istiyor diye öyle olacak değilim de aldı Bi özentilik gidiyor
En yalnız kızın bile beş tane görüştüğü var. Erkeklerdir o yalnızlar
Valla biziz sadece fjskfıd
Bende bilmiyorum yalnızlık güzel aslında alışınca tiryakisi oldum
Yaşın genç ondandır
Ben şikayet etmiyom 😁😁hatta bu hafta birini red ettim
Sıkılmış olabilir misin ilgiden 😂
Aman sahte ilgi hepsi
Yani her şey gibi sahte, düzgün insanlar seven insanlar geri planda kalıyor artık
Yok ki 😃😃😃
Nası yok ya nası yoookkk 😂
Yooook
Var var için rahat olsun
Bize denk gelmedi yak aga 🚬
Djajfjsj hep it kopuk denk geliyor demi
Evettt
E şans vermeyin onlara düzgün insanlar gelsin onları da dışlayın düzelsin fjsjfjd bad boy sevdanız var sizin
Kime şans vermişim be😃😃red ettik işte
Daha önce vermişsindir mutlaka fjsjfjjs
Te Allam yaa 😃😃😃
Ne zamandır yalnızsın
Oldu bayağı
3+ yıl?
2019 dan bu yana
Ooo baya olmuş
Evettt aynen
Alışmışsındır yalnızlığa sevgili aramıyorsundur artık 😂
Aramiyom onlar beni buluyo😃😃😃
Çekiyorsun demek ki fjdjfı
Aynen yaa
Takip attım 😂
Neden😃😃
İçimden geldi 😂
Hahaha thanks
Aynı ülkenin durumu gibi herkes şikayetçi ama yine aynı kişi kazanıyor, millet * olmuş inanma
Djwkfkwkfkw
eskiden insanlar evlenmeyelim sevgili kalalim diyodu şimdi sevgililiğin sorumluluğuna bile üşenme başladı, hani görüşelim takılalım onun dışında çok ilgi bekleme bi sürü kişiyle konuşcam tarzı
Çok karaktersizce
tek kişiyle konuşan olduğunu saniyor musun
Ben yoğun çalışan işinde gücünde biriyim. 1 sevgilim oldu ve onunlayken de ayrıldıktan sonra da kimseyle görüşmedim konuşmadım. şu an muhtemelen karakter sıkıntısı var ve bende güvenemiyorum. Uzak durup işime gücüme bakmak daha mantıklı geliyor.
sevgilim yok olsaydı ailemden görmediğim sevgiyi ona gösteirirdim
Bazı namıssızların 2 şer 3 er sevgilisi olduğu için kontenjanı dolduruyorlar
Ne bilim yav. Gökten... m yağsa bize salatalık denk gelir.
Sevdiğimiz kadının ortamlara meze olduğunu gördükten sonra bu tarz şeylere hevesimiz kalmadı dostum
Yanlızlığı seviyorum ve kötü birşeymiş gibi nitelendirmiyorum. Kendimle barışık birisiyim yani bi boşluk yok başkasıyla kapatma ihtiyacım olsun
500 yıldır sevgilim yok
Neden ki sebep
kimseye guvenmiyorum kendime de guvenmiyorum insanlardan nefret ediyorum insanlar genel olarak guven vermez kimse kimseyle iliski kurmamalı bence. ureme durdurulmalı ve insan ırkının tukenmesi hızlandırılmalı
Fjajdjskdk bencede insanlık yok olmalı
Boş şeylere vakit ayıramam
Sevmek sevilmekte bir ihtiyaç, bende işkolik birisi olarak buna ihtiyaç duyuyorum düşün artık
Sevgili yapmayın ya, acı falan çekmeyin işte jdjdk
Ben ayrılınca darmadağın oldum ya, cidden dibe vurmuştum
Aman aman, yaşamazsın umarım hiç
Memnun olmayanlarda şikayet ediyor demekki
Anket sonucuna bak cidden kimsenin sevgilisi yok gjsjdkd
Çoğunun yoktur zaten
Evet evet, ekonomi gençliği de vurmuş
Doğrudur masraf her şey
Benim var çok şükür yalnız kalmayı sevmiyorum
Evliyim yine d eyalnız hissediyorum
Sevfilim var
Ne güzel
Yokk
Sevgilin vs
Neden
Hakkında hayırlısı
Sevgilim yok ama, olmasını iserdim
Oo benimde yok bende isterdim de çabam yok o yüzden olmuyor 😂
Ben 🤚
İşte burada değiller
Yok usta
Ben degilim
Ne değilsin şikayetçi mi
No dırdır :D
No şikayet o zaman 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?