Günümüz ilişkilerinde her şeyi konuşarak yaşıyoruz buluşmadan ilişki başlamadan his oluşunca ya ghostlanıyoruz ya da bitiriyoruz?

daha ilişki bile yok her şey yaşanıyor sonra his olunca insanlar kaçıyor neden böyle?

Günümüz ilişkilerinde her şeyi konuşarak yaşıyoruz buluşmadan ilişki başlamadan his oluşunca ya ghostlanıyoruz ya da bitiriyoruz?
Cevapla