Evet
Hayır. Can çıkar, huy çıkmaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Değişmekten ziyade aralarında gerçek bir bağ oluşan insanların zaten içlerinde var olan güzel yönlerini dışarı daha çok yansıtmalarına sebep olduğuna inanıyorum. Sevgi sadece belki daha önce hiç görünmemiş tarafına iyi gelir insanın.
Değişmek nerdeyse imkansıza yakın birşeydir. Özellikle başkasının zorlamasıyla Piskoloğa giden insanları düşünün Bu insanlar kendi istekleriyle sorunlarını öğrenip çare edinmeye çalışıyorlar Ve bir noktada kendilerini değiştirmeleri gerekiyor. E tabi çözüm içinde buna rağzı oluyorlar. Fakat mesele şu ki Kendi istekleriyle bile değişmek isteseler Ya bunda çok zorlanıyorlar ya da hiç değişemiyorlar. O yüzden bırakın boş çabayı sevgiyede yüksek anlamlar yüklemeyin Sandığınız kadar mucizevi bir duygu değil. Her gün bunu yapmaya çalışanların ne kadar Pişman olduklarını görüyoruz. Özellikle kadınların
Yılana bal yedirmişler yine zehir kusmuş.
Bu sözü çok sevdim
Kesinlikle değişiyor onu kendinden daha değerli yapmayacaksın peşine fazla düşmeyeceksin abartmayacaksin bu sefer kendine değer vermiyor diye geri çekiliyor tuhaflasip şımariyor yapmadığı pislik kalmıyor saygısızlık yapıyor ve umursamıyor verdiğin değer bu çünkü çok seversen karşı taraf saygısız olur kendini bilmez
Kısacası sevmeyeceksin, sevileceksin yani.
Yoo öyle bir sey demedim ben 😂
Sevilmek kadar sevmekte önemli onun kalbi onemliyse benimki de önemli 😃
Kendimden daha değerli gibi davranmam kendimin değersiz olduğu anlamına gelmez. Peşine fazla düşmem de o anlama gelmez. Yani ilgi gösterip görmeyeceksek niye ilişki yapıyoruz? Tek takılırım. Daha iyi. Zaten o varken de yalnız olmuş oluyorum aksi taktirde.
Cevap
12Cevap
Kime değer verirsen kimi seversen dotu kalkıyor bu değişmez bir gerçektir ✨️
Doğru. Boşuna dememiş vaktinde arkadaşım "Sebebi mikerler, mikeni severler." derken. 😂
Seveni*
Yok devedikeni 😂😂
😃😃
İnsanlar değişmez sadece şekil değiştirir.
Evet, sevince bir başka oluyor insan
Belki bir süre için diyebilirim.
Daha sonra ise olması gerektiği kişiye dönecektir.
Boşuna soylememisler.
Bir insan 7 sinde neyse 70 inde de o dur.
Kabul edelim ya da etmeyelim.
Doğru ve gerçek hep aynıdır.
İnkar sadece bize zaman kaybettirir
Evet sevdiğin zaman , kalbini verdiğin zaman, ben merkez yaptığın zaman insanlar değişiyor kadınlar
Artık kadınlara olan inancim ve güvenim kalmadı.
Birini bir gün seversem sevebilirsem
Sevgimi artık sözcüklerle değil
Daha çok davranışlarla gösteririm
Sütten ağzım yandı
Dondurma bile yemiyorum
Evlilik zaruri değiştirir. Ben degismem diyen dahi degisir ancak buradaki degisim su degil. flortoz biri sadik adama donusmez, alkolik biri tovbe etmez, ofke sorunu olan mulayimlesmez.
Belki daha duygusal yaklaşabilir ama ben insanın kendisi kendinden şikayetçi olmadığı mühletçe değişeceğine inanmıyorum başka bir şeyler için 🤷♀️
Kendi için değişmeyen insanın değişimi kalıcı değildir
insanlar asla değişmez. içinde nasıl bir insansa hep öyle bir insan olacaktır.
İlk başta karasında olan kişi için değişiyor ama bir süre sonra kişi kendine geri dönüyor
Kişilik, kültür ve ego bunun baş etkeni.. Bu konuları iyi olan insan sevdimi gönülden sever..
Hayır. Heves uğruna değişmiş gibi görünür. Er ya da geç özüne döner
Bir insan 7 sinde neyse 70 inde odur insanlar değişmez menfaatleri için değişmiş gibi görünürler
Bir insan değişsin diye sevilmez ki. Öyle olduğu için sevilir zaten 😊
Gerçekten can çıkar huy çıkmaz yok değişir falan inanmayın sakin
Alışkanlıklar, davranışları ve düşünceleri belki biraz değişebilir ama huyu ve karakteri değişmez.
Değişmez Ama törpülenir
değişir , ben değişme gücüne inanıyorum
Kişiden kişiye karaktere göre değişir
Bazı şeyler de evet bazı şeyler de hayır
Bir de kişiye göre de değişiyor ama genel olarak değiştirilemez kimse
Hayır kimse degişmez canım
Hayır
Hayır inanmıyorum
Yok.
Inanıyordumm.
Kimseyi sevmedim
sevecek birisi olsa aahh ah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?