Ben doğal olurum yapmacık davranışları sevmiyorum karşımdaki kişinin de öyle olmasını isterim.

11 Ekim, 2023 çarşamba 22.48
Ben doğal olurum yapmacık davranışları sevmiyorum karşımdaki kişinin de öyle olmasını isterim.

11 Ekim, 2023 çarşamba 22.48
Bence ilk buluşma için bir insanın hem Doğal olmak yönünde aynı zamanda doğal olurken de dikkatli davranması gerektiğini düşünüyorum şimdi bazı insanlar ilk buluşmada kendini o kadar çok kasıyor ki kendini olduğundan bambaşka anlatmaya başlıyor, işte ben şunu yapmam bunu yapmam şunu şöyle yaparım bunu böyle yaparım gibilerinden Kendi kendilerine söylemler içerisine giriyorlar ondan sonra sohbet içerisindeki oldukları kadın belli bir zaman sonra istedikleri gibi olmadığını veya erkek kadının istediği gibi olmadığını da belli bir hayal kırıklığına uğruyorlar o yüzden hem fazla yalan olmayacak hem de fazla abartılı konuşmayacak yani doğallıktan yana olacak.
Cevap
9Cevap
Ben doğallıktan yanayım. Sevmem başka biri olmayi
Bence de
Bu konuda kendime özen göstermem yeterli fazlası yapmacık olur
Anladım doğru diyorsun
Her zamanki gibi doğallıktan yana tavır sergilemeye özen gösterirdim.
En güzeli
🙂☺️
Lahmacun dürüm yapıp flörtün ağzına tıkıştırabilirim çok etkileyici olur
Hemde soğanlı
Doğallık en iyisi
Doğru diyorsun
Doğal dürüst net neyse o...
Kesinlikle
Elimden geldiğince doğal olmaya çalışıyorum
Çok güzel
En doğal halimle
En güzeli
doğal olunmalı
Doğal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?