yarında güneş doğacaaaaak ama bende battı çoktann masal gibi, kördüğüm bu halim çözülmez bin defa da yaksaan şöyle bi baksaann canımı yaksaaan öylece kalsaaan nefesim olsaaaan
Acılarınızı tazeliyor diye dinlemeyi bıraktığınız şarkı ya da şarkıcı var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
See you again şarkısı var
Çağan Şengül şarkıları ama dinliyorum ya dinlemeyi bırakmadım
biraz şey olacak ama benimki semicenk işin daha acı tarafı her yerde çalıyor olması😄
Haha doğru ama adam çok iyi ya şarkıları olsun duruşu olsun..
aynen hatta sevdiğim kişide çok seviyordu ona söyleyecektim çoğu şarkısını söyleyebilirim güzel bir şekilde
Yaa ne güzel umarım bir gün söylersin ona🙃
maalesef bitti
Hmm anladım geçmiş olsun o zaman. Hakkınızda hayırlısı olsunn
amin sağ olun
geldi bu soruya baya yorumlaştık
Sevdiğin kişi mi?
evet en sevdiğim şarkıyı yazmış konuştuk biraz onun olduğunu anladım sonradan😄
Hadi ya ne güzell
güzeldi ama gitti işte yine😄
Olsun belki bir gün kalıcı olarak gelir gitmezz 🙃
keşkeeeee ama nerde, çok zor söylediğin
Bilemiyorum hayırlısı olsunn
teşekkür ediyorum güzel dileklerin için
Rica ederiimm