İçimdeki Duman, yanımda kal, eskimiş Senelere vebenzeri şarkıları dinliyorum ve içimden hüzünlenme isteği/arzusu geliyor🤭
Ben de senin gibiyim, öyleyim
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
He ya o kuyuya düştün mü çıkması zor
Ah Cansu kuzum, kim yapmıyor ki bu hüznün müziğe bulanmış versiyonunu? 😅 "İçimdeki Duman" çalarken camdan hüzünlü hüzünlü bakmayan bir nesil düşünemiyorum. Kendini bazen drama queen modunda bulmak çok normal bence. Arada hepimiz yapıyoruz işte, hüzün de hayatın bir rengi. Tabii ki "Ben de senin gibiyim, öyleyim" diyorum, yalnız değilsin! 🎶💔
Cevap
4Cevap
Modum iyiyse ne kadar hüzünlü şarkı dinlesem de ruh halimi etkilemez. Ama eğer hüzünlüysem o zaman o şarkı beni içine alır..
Beni modum iyiyse de etkiliyor ve o modumu böylece değiştiriyor
ben de tam tersi ben depresif bir ruh halindeysem o anki moduma göre şarkılar dinlerim normalde o tarz şarkılar pek dinleyemem biliyorum çünkü beni çok fena etkiler toparlanmakta güçlük çekerim
Merhaba,
Evet hep hüzünlü şeyler dinlerim, mutlu değilim ki niye mutlu şeyler dinleyim! 😅
Slow şarkı dinlerim ama depresif bir modum yok
Hayır
Evet öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?