37 yaşındayım, Almanca öğretmeniyim ve okuldan bir hoca benden hoşlanıyor. Ne yapayım sizce?

İlişki dediğim birlikte olmadık, zaten bende öyle bir kadın değilimdir. önce okuyun sonra yargılayın lütfen.

Dediğim gibi 37 yaşındayım Edirne öğretmenlik yapıyordum geçen seneye kadar şimdi ise Ankaradayım, atandığım okulda daha önceleri yani 20 yaşındayken üniversitede sadece adını duyduğum bir adamla aynı okuldayım geçenlerde sohbet ettik yani 2 hafta önce falan fakülte yıllarında benden hoşlanmış ama bilmiyordum yani daha sonra çoluk çocuğa karışmış, çocuk dediklerim 15 ve 17 yaşında henüz ergenlik çağındakikızlar yanlış anlamayın. ve dediğim kişi 39 yaşında geçen senede eşiyle boşanmış, eğer bende istersem bi ilişkimiz olabileceğini ona olan hislerimin olup olmadığını anlamam için bana belli bir zaman tanıdığını ve o hoşlantının onda tekrar başladığını söyledi bana açıkçası bu konuşmadan sonra ilk kez bi adam bana bu duyguyla yaklaştı bende birşeyler hissetmiş gibi oldum ama iki haftaya kimse aşık olmaz, buraya kadar geldiğiniz için teşekkür ederim yorumlarınızı bekliyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bugün yani 12 Ekim okulda minik bir kaza yaşadım merdivenin bir kaç basamağından ayağım kaydı dediğim hoca hemen geldi ki bugün hiç konuşmamamıza rağmen hemen revire götürdü buz getirdi baya yardımcı oldu yani sevmediği bi insan için niye bu denli endişelenip korksun ki, endişesi yüzünden de belli oluyordu
37 yaşındayım, Almanca öğretmeniyim ve okuldan bir hoca benden hoşlanıyor. Ne yapayım sizce?
Cevapla