Sevgilim eski sevgilisiyle takipleşiyor. Rahatsız olmakta haksız değil miyim?

Merhaba, pskolojik olarak kötü durumdayım. Sevgilim eski sevgilisi ile takipleşiyor, rahatsız olduğumu söylediğim halde çok büyüttüğümü söylüyor benimle mutlu olduğunu böyle şeylere takılmamam gerektiğini söyleyip beni telkin ediyor. Eski sevgilisi ile arasında hiçbir şey olmadığını sadece beni sevdiğini ama bir şeyi illa yap denildiğinde inadına yapmadığını söylüyor. Rahatsızım diyorum alışırsın diyor. Önemli olan seninle olmam. Eski sevgilisi çok uzak bir şehirde bu yüzden takıntı yapmama gerek yokmuş.. lütfen akıl verin kafayı yiyeceğim. Ne dersem diyeyim geçiştiriyor. Sizce ne yapmalıyım.
Not: 1 senelik ilişki

Sevgilim eski sevgilisiyle takipleşiyor. Rahatsız olmakta haksız değil miyim?
Cevapla