Eski sevgilim diyecemde eskimi yenimi bende billmiyorum adına ne denir. Neyse sevdigim kişiyle 2019 ta kavga yaptık 2023 te bana yeniden geri döndü bu arada onu soyleyim. O beni terk etmedi ben onu terk ettim sevdiğim halde. Çünkü bana yanlışları çok oldu Kendisi benim Okul arkadaşımda oluyor neyse gelelim asıl konuya arkadaşlar işe girdim Ogretmen oldum storimde paylaşmistim işte insanlarin bana tebrik mesajlarını storime baktı yani öğrendi isə girdiyimi öğretmen olduğumu ama tebrik etmedi anlamaadim yani seviyorsa neden tebrik etmiyor ya sevmek bir yana kendisi okul arkadaşım oluyor hani okul arkadaşım olduğu içinde tebrik ederdi ne yapmağa calisiyo?
Güncellemeler
+1 yıl
Bebisler cevaplarmisiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
dengesiz boş verin
Aynen ya çok dengesiz
Umursamamaz takılıyor
Umursamaz gibi davranıyor öylemi?
Atanmış kız buldum kaçırmayım modunda
Öyle olsa tebrik etmezmiydi
İşte sen de bunu düşünürdün o zaman
Yani düşünürdüm işe girdim diye yazdı öylemi?
Sen neden her şeyi onaylatmaya çalışıyorsun
Onu anlamağa çalışıyorum çünku ama anlayamıyorum sessiz kendisi onca şeylerden sonra bana geri döndü annem kızımdan uzak dur dedi ona kardeşimle hayla araları bozuk bunlara rağmen bana geri döndü ama sessiz ya storime bakiyor gönderimi beğenmiyor yazmiyorda ama ben pazartesi ona yazdım eski konuları açtım samimi konuştuk. İşte dedim sen eskiden benle neden öyle konustun dediki çocukluk diyelim geçelim geçmiş geçmişte kaldı
Eski konuları açma
Eski konuları açtım çünki benle neden öyle konuştu saklıyordu şimdide sakladı söylemedi nedenini
Gereksix sorular bunlar
Çocukluk diyelim geçelim dedi 😕pişman da değil yani onca şey dedi bir pişmanlık yok
Siz neden ayrıldınız vakti zamanında
Bana kalbimi kıracak laflar söyledi nedenini sordum hep bahaneler aradı şaka yapıyorum dedi işte alkolün tesirideydim dedi hiç bir zaman doğruyu söylemedi aradan 5 yil geçti ve yine yalan soyledi dediki işte senle değildim yanındaki kizlarlaydim
O zaman bu adamla neden konuşuyor sun
Seviyorumda ondan 😂🤦🏻♀️ama o seviyormu belli değil seviyor gibide sevmiyor gibide. Aslında neden konusuyorum işin aslini soyleyim kendisi bana söylemedi ama nedenini paylaştı. İşte storisinde paylaştiki. Hani bana diyordu ya alkolluydum alkolün tesirideydim onun için öyle konustum demisti ya aslında öyle değilmiş paylaşmıştı ki storisinde alkol bahaneydi aslında ben senin tesirideydim dedi anlamı ne sence bunun
Edebi sözler paylaşıyor seni ayartmak için o değil de kaç sene geçmiş nasıl seviyorsun bunu sen ne biçim yokluktasın
Nedirki anlamı?
Yoklukta değilim aslında elimi sallasam ellisi ama o benim çocukluk aşkım zor gunlerimde sevdim onu
Ben seni unutamadım demek oluyor
Aslında sana kizgindim demek istiyor öylemi? Çünkü bu romantik söz olamaz kavgalıyken denilen bir şey
Kızgınım falan demiyor kavgalıyken romantik takılıyor seni ayartmak için.. böyle devam ederse maddi manevi ve cinsel olarak bu seni 4-5 ay götürür
silkelemek istiyor
Nasil?
köküne kadar
Bebişim açık yazarmisin ne yapmağa calisiyo
bunu anlamadıysan dha açığını da anlamazsın boşvir :))
Bebişim aklıma geliyorda doğrumu degilmi bilmiyorum sen açık yaz valla anliycam
tpk at burdan olmaz
Bebişim hesabın gizlin atamıyorum sen at ismin gelsinki ata biliyim
Gizli üye hesabin
gelmedin
Takip atan senmisin alıp olan?
yeah babe