Karşı cinsi kötüleyen başlıklar ve sorularla gelip arka planda sevgili aramanın ya da birilerinin ilgisini çekmeyi beklemenin mantığını biri bana açıklayabilir mi?
Buna ikiyüzlülük ya da " İstemem yan cebime koy'' diyelim mi? 😉
Karşı cinsi kötüleyen başlıklar ve sorularla gelip arka planda sevgili aramanın ya da birilerinin ilgisini çekmeyi beklemenin mantığını biri bana açıklayabilir mi?
Buna ikiyüzlülük ya da " İstemem yan cebime koy'' diyelim mi? 😉
Böyle sorulan çoğu soru zaten duygusal bir yoğunluk altında soruluyor o yüzden pek fazla onemsenecek şeyler değil. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermis neticede
Elbette. Ancak bu durum anlık hezeyandan ziyade genel bir bakış açısına girerse ipin ucu kaçıyor.
Sadece sorulara değil cevaplara da göz gezdiriyorum...
Gerçekten şaka gibi...
Kadın olarak üstünüze alınmayın, teşbihte hata olmaz.
Baba parası ile büyümüş;
Baba parası ile okumuş;
Flörtünün parası ile gezmiş, yemiş , içmiş;
Muhtemelen olası evliliğinde de koca parası ile hayatına devam edecek olan;
Mevcut yaşına öyle ya da böyle hayatındaki bir erkeğin " Baba, ağabey , sevgili ya da eş" çabaları ile gelmiş;
Sosyal platformda erkeklere yağdırıyor...
Zannedersin ki dünyaya gelmesinde erkeğin bir rolü yok. Ispanak bu, topraktan bitmiş yanda peçeteden kendi imkanı ile doğmuş..
Hayatın her evresinde kadın erkeğe muhtaç, erkek kadına muhtaç.
Ve 20'li yaşlarda daha ayağının üstünde bile tek başına duramayacak erkek ve kızların karşı cinse bu kadar nefret kusması kesinlikle korkutucu bir durum...
Bazen irkiliyorum okurken ne yalan söyleyeyim...
Nereye gidiyoruz biz diyorum...
Haklısınız ancak kimin ne olduğunu bilemeyiz ki? Mesela şu an sizde o genellemeyi yapıyorsunuz. Baba parası veya flört parası yemiş diyorsunuz. Yani sizin de onların yaptığı o büyük genellemeden farkınız kalmış olmuyor ki. Evet çoğunluğu böyle olabilir onlar da kendilerince o çoğunluga göre genelleme yapıyor
Hepimizin gerçeği bu değil mi?
Toplumda yazılı olmayan kurallar var.
Kadın olduğunuz için daha iyi bilirsiniz.
Erkek öder.
Erkek hediye alır..
Erkek arar sorar.
Çıkma ve evlilik teklifini erkek yapar.
Düğünü erkek yapar.
Eve erkek ekmek getirir.
Kadının çalışmaması yadırganmaz, erkeğin çalışmaması ayıplanır.
Erkek koruyucudur, kollayıcıdır
Hepimizin bir babası vardır.
Çok büyük bir çoğunluğumuz " yetim ya da hayırsız bir babaya denk gelmediysek" baba ekmeği ile meydana çıktık..
Şimdi yazılı olmayan ama genellemeye de tabii tutulamayacak olan bu toplumsal örf ve adetlerden yola çıkarak cevapladım.
Niyetim genelleme yapmak değil zira teşbih yaptığımı özellikle belirtmiştim.
Genel olarak kadın erkek ilişkilerinde bir düzensizlik olduğunu düşünüyorum.
Ve bu sıkıntının henüz evlilik bile yapmamış, anne baba olma duygusunu yaşamamış, ergenlikten yeni çıkmış gençlerin yaşamasını anormal görüyorum.
Aslında bu soruyla da biraz dokundurmak istedim...
Bekar bir kız babasiyim.
Belki de endisem bundan...
😉
Kadın zaten hiçbir koşulda bir erkeğin eline bence bakmamali ancak eğer bir kadın evli ise de eşi onun ihtiyaçlarını karşılamali. Tabi bu ihtiyaclardan kastım gereksiz masraflar değil biz bunları abartıyoruz. En basiti bilmiyorum inancınız var mı ama Kur'an erkeklerin eşlerine bakması gerektiğini söyler iken kadınlar biz kendi ayaklarımızın üzerinde durabiliriz neden bir erkeğin eline bakalım diyorlar ama kendi hayatlarında erkekleri de soymayi tercih ediyorlar Kur'an bunu dile getirince de biz kendi ayaklarımızın üzerinde dururuz gibi konuşan çok kişi var. Konudan biraz saptim ancak aradaki tezatliga değinmek istedim
Kayıtsız şartsız inanırım... Konudan sapma söz konusu aksine daha geniş bir perspektiften ele almışsınız..
Ben bu durumun biraz özentilik ve gereksiz olduğunu düşünüyorum... allah sonumuzu hayır etsin diyorum.
Sadece KS de yapılan degil yapilan tüm genellemeler yanlış onermedir.
İçinden birisi oyle degilse o kişinin hakkına girmektir.
Gün içinde karşına çıkan sorulara bakınca isyan edesin gelir. Zannedersin yaş 25 dünyadaki 4 milyar erkeği tanımış 🙄😂
Ya da bütün dünyayı yaşadığımız hayat tecrübeleri ile yorumluyoruz.
İşinden memnun değilsin, çalışmak kötüdür.
Patronun hakkını yiyor, patronlar kötüdür.
Mehmet Ayşe 'den istedi, Ayşe naz yaptı. Kadınlar kötüdür.
Murat Betül 'ü terketti. Erkekler kötüdür.
Terfi alamadın. Sistem kötüdür..
Bu kadar basit.
Cevap
2Cevap
Hiç bir şey. umurumda değil kimse.
😂😂 Aşırı mantıksız hareket
Çok dandik hareketler bunlar 😉
Ben de...
Sabah yorumlarında erkeklere sokup çıkaran, canavar ilan eden hatunların akşam '' Ayy bir çocuktan mesaj bekliyorum acaba bana yazar mi '' yazısını görünse suratına balgam atasım geliyor. Erken yaşta menopoza girmiş bunlar 😂
Kesinlikle bana katılıyorum 😄
Çok saçma buluyorum
Ben de öyle..
Cinsime laf sokup cinsimden ilgi beklemek duygusal ve ruhsal bozukluk alameti😂
Beni sinir eden erkeklerin hep kapalı kadınlar üzerinden genelleme yapmaları bi insan nasılsa karşına çıkan insanlar da kendisi gibi olur
O ayrı bir ahmaklıktır. Kadını özel ve güzel yapan şey giyimi değildir. Davranışı ve ahlakıdır. Başını açan bir kadın örf ve adetine bağlı olabileceği gibi başını kapatan bir kadın yoldan çıkmış olabilir.
Görüntü aldatır.
Kadınları başlarına örttükleri bir parça kumaş ile sınıflandıran insanlara acıyorum...
Kadının giyim kuşam tercihinin kavgasını neden erkekler yapar anlamış da değilim.
Mustafa Kemal'in annesi Zübeyde Hanim ve eşi Latife Hanım' da başını örterdi. Onlara da mı yobaz diyelim?
Kendine yakışanı giy boş ver bizi
Aslında cinsellikten bahsetmişti öyle derken ama çok güzel yazmışsınız tebrik ederim benim kimseyi umursadığım yok zaten kendi halimde mutluyum sadece şu genelleme yapanlara gıcık oluyorum o kadar
Bu sorunun altında bile genelleme yapan tırrikler ile uğraşıyorum. Ya ben ne edeyim? 😂
Ben bi şey demicem allah kolaylık versin sana bildiğim çok şey var da neyse
Bir düşünürün dediği gibi;
" Öldüğünüzde ölü olduğunuzu bilmezsiniz bu sadece başkaları için zordur. Aynı şey s. lak olduğunuzda da geçerlidir.."
Zordur insan olmak.
İnsanı hayat değil insanlar yorar..
Gerçekten insanlar yorar
Seni yormayacak insanlar ile karşılaşman dileğiyle..
Teşekkür ederim sende öyle.
düşünmüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?