KS'de kızların erkekler, erkeklerin de kızlar hakkında genelleme yaparak sorular sorması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Karşı cinsi kötüleyen başlıklar ve sorularla gelip arka planda sevgili aramanın ya da birilerinin ilgisini çekmeyi beklemenin mantığını biri bana açıklayabilir mi?

Buna ikiyüzlülük ya da " İstemem yan cebime koy'' diyelim mi? 😉

KS'de kızların erkekler, erkeklerin de kızlar hakkında genelleme yaparak sorular sorması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla