Hayatınıza alcagınız kişide boya dikkat eder misiniz? Boy takıntınız var mı?

Evet mantıklı düşünürsek saçma boya takılmak. Hiçbir şeye takılmıyorum para pul maaş bilmem ne ama böyle ilk tanıştıgımda kısaysa bi istemsiz geri çekiliyorum.. ben de kısayım ayrıca. Ama elimde olmuyor. Bundan vazgeçmek istiyorum.

Karşıma 165 169 falan çıktı bir de sanki fazla kısalar. Benim boyum 159

Bana bunun saçma oldugunu söyleyin😀 biriyle aramı yapmaya çalışıyolar mesela ya kısa diyorum🤦‍♀️ sanki selvi boyluyum da öyle olsa anlıcam

Beni eleştrmeyin ben kendimi eleştiriyom

Hayatınıza alcagınız kişide boya dikkat eder misiniz? Boy takıntınız var mı?
Cevapla