Sabırsızlıktan aceleci davrandım, yeni tanıştığım kız benden soğur mu?

Merhaba kampüste bir kızla tanıştım, daha doğru düzgün baş başa muhabbet edecek fırsatım olmadı ve bir ara kitabım onda kaldı. Ben ise şimdi kızı görüşmeye çağırıyorum ama sanırım beni yanlış anladı. Yazı üzerinden saat aralıklı geç yazdığı için yüz yüze görüşmek istemiştim oysaki. Neyse galiba sadece kitabı istediğimi falan zannetti ve yine 2-3 saat geç yazarak kitap bende değil sonra haberleşelim diye bir mesaj gönderdi. Ben bunun üzerine ne yapacağımı bilemedim. 2 seçeneğim vardı ve birisi kitabı vereceği günü bekleyip yanlış anlaşılmayı düzeltmek ve diğeri mesaj atmaktı. Oda arkadaşımın önerisiyle hiç davranmadığım bir şekilde davrandım ve beni yanlış anladığını söyledim sonra niyetimin sadece onu tanımak olduğunu söyledim. Burada korktuğum *mcı ve ya aşırı itici gözükmem. Beklentim bir daha mesaj gelmemesi falan yani ya da çok kırıcı bir cevap, hala cevap gelmedi bir kaç dakika geçti. ((Not: Kızın numarasını almışım yani hatta 2. Yani özel instagramında bile ekliyim, bizzat kendisi ekledi neredeyse daha başka kimse yok))

Ben bu işi batırdıysam burdan nasıl giderim ne yaparım biraz akıl verin teşekkürler.

Güncellemeler
+1 yıl
Cevap verdi, hayatına fazla insan almak istemediğini ve birini tanımaya ya da kendisini tanıtmaya enerjisinin olmadığını söyledi. Ne cevap vereceğimi bilmiyorum açıkçası ama beni potansiyel bir ilişkiden görmediği için bunu söylediğini düşünüyorum. Sizce ne yapılmalı?
Sabırsızlıktan aceleci davrandım, yeni tanıştığım kız benden soğur mu?
Cevapla