Güncellemeler
+1 yıl
Cevap verdi, hayatına fazla insan almak istemediğini ve birini tanımaya ya da kendisini tanıtmaya enerjisinin olmadığını söyledi. Ne cevap vereceğimi bilmiyorum açıkçası ama beni potansiyel bir ilişkiden görmediği için bunu söylediğini düşünüyorum. Sizce ne yapılmalı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Soğumaz bence
Cevap verdi, hayatına fazla insan almak istemediğini ve birini tanımaya ya da kendisini tanıtmaya enerjisinin olmadığını söyledi. Ne cevap vereceğimi bilmiyorum açıkçası ama beni potansiyel bir ilişkiden görmediği için bunu söylediğini düşünüyorum. Sizce ne yapılmalı?
boş ver yoluna bak sen. Kitabının aldıysa nasıl kaybediyor anlamadım insan emanet edilen şeyi kaybetmemeli bence seni hiç umursamıyor.
Bir ara dediğin zaman uzun bir zaman ise bilemem pek ama kitap onda nasıl kaldı evde mi sınıfta mi falan
Ya kaybetmedi, göz atmasını istemiştim aksaklık oldu. O kısım pek, Umrumda değil açıkçası sadece kızın yanlış anlamasına sebep olmuş işte. Güncellemede verdiği cevabı ekledim olgun karşılayıp anlayışlı cevap vermeyi düşünüyorum ama hala gönlüm yok değil tabi.
Yani sen olgunluk yapsan daha iyi olacak gibi. Gönlün olsa da zamanla soğursun başkası çıkar karşına üzülme.
Teşekkür ederim. Sadece güzel bir dille anladığımı söyleyeceğim.