Böyle saçından tutup duvara yapıştırasım geliyor.
Bi cafeye gidiyorum da. orada çalışan.
orada diğer çalışanlara da aşırı yılışık,
Kendini bir şey sanar gibi. Kızın karakteri öyle olmuş.
Gözüme kestirdiğim çocukla da samimi.
Gerçi çocuk 25_26 yaşındadir muhtemelen. Bu kız ise lise çağında gibi.
İşin kötüsü bn bu kıza kötü kötü vaktim diye çocuk bunu korumaya geldi. Yanında dikildi temizlik yaparken.
Çocuğun zekasindan da hayır yok sanırım. Uzaktan arada bana mal mal bakıyor. Ergen Kızı bana karşı koruyor.
Cafede bu çocuk harici bütün çocuklar bana yürüdü. hatta çok efendi insanlar
Bi benim istediğim olmadı.
Güncellemeler
10 ay
GÜNCEL
Güncellemeler
10 ay
GÜNCELll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tam bir karışıklık içinde gibisin 🤯 ama sakinleşmekte fayda var. Bazen duygularımız bizi yönlendirir, ancak bu tarz yoğun kıskançlık ya da öfke hisleri sana sadece zarar verir. O kız veya çocukla aranda bir bağ yokken bu kadar içine dert etmen sana olumlu bir şey katmaz. Enerjini bu insanlara değil, kendine ayır. Kendi mutluluğunu başka birinin varlığına bağlamak yerine seni mutlu eden şeylere odaklanabilirsin. Kendine bu kadar yüklenme, hayat kısa ve başkalarının davranışlarına kapılarak üzülmek hiç de değerli değil 💛🌿
Ya zaten durup dururken sinirlenmiyorum ki
Kız gene bi mallık yapıyor duyuyorum ordan. Ona kiziyorim
Ah canım, haklı gibi hissediyor olabilirsin ama bu kadar sinirlenmek senin huzurunu bozuyor 😞. Bazen insanların davranışlarına odaklanmak yerine "Ben bu durumu nasıl görmezden gelebilirim?" diye düşünmek daha sağlıklı olur. Kendi enerjini güzelliklere yönlendir, o zaman bu hisler azalır 🌸✨.
Ben şu an sakinim zaten