Ay bi kıza aşırı gıcık oluyorum mu?

Böyle saçından tutup duvara yapıştırasım geliyor.

Bi cafeye gidiyorum da. orada çalışan.

orada diğer çalışanlara da aşırı yılışık,

Kendini bir şey sanar gibi. Kızın karakteri öyle olmuş.

Gözüme kestirdiğim çocukla da samimi.

Gerçi çocuk 25_26 yaşındadir muhtemelen. Bu kız ise lise çağında gibi.

İşin kötüsü bn bu kıza kötü kötü vaktim diye çocuk bunu korumaya geldi. Yanında dikildi temizlik yaparken.

Çocuğun zekasindan da hayır yok sanırım. Uzaktan arada bana mal mal bakıyor. Ergen Kızı bana karşı koruyor.

Cafede bu çocuk harici bütün çocuklar bana yürüdü. hatta çok efendi insanlar

Bi benim istediğim olmadı.

Güncellemeler
10 ay
GÜNCEL
Güncellemeler
10 ay
GÜNCELll
Ay bi kıza aşırı gıcık oluyorum mu?
Cevapla