Ciddi ilişki yaşadığım sevgilim ailesiyle oturmak istemediğim için ayrıldı. Haklı mı?

Selam gençler ciddi ilişkim olan bı sevgilim vardı ve beni gerçekten çok seviyordu ben hissediyordum o da bana fazlasıyla gösteriyordu bebek gibi ilgileniyordu ama birgün konu açılınca ben sert bir ifadeyle ailesiyle oturmak istemediğimi söyledim i da büyük ihtimalle ailesini sevmedigimden öyle dediğimi sandı ama alakası yok doğru bulmuyordum ama şöyle bir şey varki biz güneydoğulu olduğumuz için böyle şeyler çok normal birlikte yaşamak vs. Ama ben doğru bulmuyordum her neyse işte ayrıldık şimdi sorum şu beni seviyor ve anlamlı anlamlı şeyler paylaşıyor açıkçası bende çok seviyorum sizce geri dönerse affedip kabul edim mi yoksa hiç üzülmeyeyim mi?

Ciddi ilişki yaşadığım sevgilim ailesiyle oturmak istemediğim için ayrıldı. Haklı mı?
Cevapla