Aşk İlişkileri Kaç saattir bir erkekle bakışıyoruz, ilk adımı ondan mı beklemeliyim? sevsenebeni Takip Et Xper 5 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor İkimizde cok belli ediyoruz amsmsöös Güncellemeler+1 yıl Yanıma gelmedi ben de gitmedim ortadan kayboldu yarın yine aynı yere gidecem bakalım görecek miyim Kaç saattir bir erkekle bakışıyoruz, ilk adımı ondan mı beklemeliyim? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. bekle bence 0 0 Yorumla
Executive06 Takip Et Xper 6 Yaş: 44 , eic 100% +1 yıl insan ne kaybediyors heğip cesaretsizliğinden kaybediyor. Gerçi asıl cesaret onda olmalıydı. Biri bana o kadar baksa bir bahaneyle gider konuşurum 0 0 Yorumla
johnrocco44 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Profil fotondan anladığım kadarıyla kapalı olma ihtimalin yüksek 0 4 Yorumla sevsenebeni +1 yıl Ne alakaa Yorumla johnrocco44 +1 yıl öyle hissettim... bu arada kalçaların oldukça yuvarlak ve güzeller Yorumla sevsenebeni +1 yıl Kapalı değilim Yorumla johnrocco44 +1 yıl anladım çok hoşsun ama... Yorumla
özgür1022 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 92% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Devam et bakmaya az sonra o gider sen gidersin konu kapanirrr 0 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Taş - Makas - Kâğıt yapın bari. Otobüs bile bu kadar beklenmiyor. 0 0 Yorumla
badboy456 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Nasıl biri bu kişi ne açıdan adım bekliyorsun 0 2 Yorumla sevsenebeni +1 yıl Eski sevgilime cok benzettim yakından görmek istiyorum Yorumla badboy456 +1 yıl Ne yapacaksın görüp eski eskide kalmış yeniye bak sana değer vereni sev takılma bu kadar Yorumla
Soruiisaretii Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Neden kac saattir dısardasın ev okul iş yokmu 0 4 Yorumla Soruiisaretii +1 yıl Amac nedir senin bumu yasam tarzın Yorumla sevsenebeni +1 yıl Hayir bu yaşam tarzım değil Yorumla sevsenebeni +1 yıl 19 yaşındayım Yorumla Soruiisaretii +1 yıl Afedersin ama cocuksu bir davranıs belkide 23sun bilmiyorum Yorumla
sametkseolu8 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Kwnwkaskanwkw bence ilk adımı ondan beklemelisinn 0 0 Yorumla
Kirmizibasliklikiz99 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 45% +1 yıl Tatlım sana bişey sorabilir miyim 0 3 Yorumla sevsenebeni +1 yıl Efendim Yorumla Kirmizibasliklikiz99 +1 yıl Yalnız burdan olmaz tatlım merak etme erkek değilim bir şey danışmak istiyorum Yorumla Alipcikicam +1 yıl sordun mu :)) Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Git bu sefer gelir gelmezse taniş ne olacak 0 0 Yorumla
_ŞeytanRuhlu_ Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Abla profil resmindeKameraya gotün gözüküyor 0 0 Yorumla
BoşdünyanınBoşişleri Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 98% +1 yıl Siz daha çok bakışırsınız amatörler 0 0 Yorumla
Adanus0101 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. durman hata hemen git konuş 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Sen at 0 0 Yorumla
İlhann06 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 96% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. evetttt 0 0 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı. Ya canım ben şaşıyım 0 0 Yorumla
apro45 Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 31,8b cevap paylaştı. Adımı sen at 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
bekle bence
insan ne kaybediyors heğip cesaretsizliğinden kaybediyor. Gerçi asıl cesaret onda olmalıydı. Biri bana o kadar baksa bir bahaneyle gider konuşurum
Profil fotondan anladığım kadarıyla kapalı olma ihtimalin yüksek
Ne alakaa
öyle hissettim... bu arada kalçaların oldukça yuvarlak ve güzeller
Kapalı değilim
anladım çok hoşsun ama...
Devam et bakmaya az sonra o gider sen gidersin konu kapanirrr
Taş - Makas - Kâğıt yapın bari. Otobüs bile bu kadar beklenmiyor.
Nasıl biri bu kişi ne açıdan adım bekliyorsun
Eski sevgilime cok benzettim yakından görmek istiyorum
Ne yapacaksın görüp eski eskide kalmış yeniye bak sana değer vereni sev takılma bu kadar
Neden kac saattir dısardasın ev okul iş yokmu
Amac nedir senin bumu yasam tarzın
Hayir bu yaşam tarzım değil
19 yaşındayım
Afedersin ama cocuksu bir davranıs belkide 23sun bilmiyorum
Kwnwkaskanwkw bence ilk adımı ondan beklemelisinn
Tatlım sana bişey sorabilir miyim
Efendim
Yalnız burdan olmaz tatlım merak etme erkek değilim bir şey danışmak istiyorum
sordun mu :))
oha bekleme sen git ona
Git bu sefer gelir gelmezse taniş ne olacak
Ağır mhalmış insan bi adım atar
Ya biz ne olacaz küçük hanım?
Abla profil resminde
Kameraya gotün gözüküyor
Siz daha çok bakışırsınız amatörler
özgüveni varsa gelir bekle
Sana mı bakıyor kalçana mı
Bekle, gelmezse kısmet
durman hata hemen git konuş
olay yeri neresi ve ne var üzerinde?
İlk adım sen at
Kesin manitası vardır
Sen at
Gerek yok
Bekleme bence
Kasa çok güzel
evetttt
Sen adim at
haha nerde
Ya canım ben şaşıyım
Adımı sen at
cesareti yok