
Evet şüphe ederdim
Hayır şüphelenmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet 4 yıllık ilişkimde ilk olarak telefonunu bu şekilde saklaması sebebiyle şüphe duymaya başlamıştım. Bir kaç ay içinde de takibim sonucu aldatıldığımı kendi gözlerimle yakaladım. Yani her türlü şüphe sebebidir.
En baştan güvendiğim insanla sevgili/ eş olurum bu güven meselesine çok dikkatliyimdir dolayısıyla evet şüphelenmem her daim sevgilime/eşime sonsuz güvenmeyi tercih ederim, birbirine tam olarak güvenmek en üstün duygu ve mutluluk bence daima🍀🗝️
Alnım açık Kızlar güvende olmak ister alsın baksın
böyle konulara girmem
Cevap
10Cevap
Hayır ben şüphe duymam tabi ki de eşime ya da sevgilime sonsuz güven duyarım.
Katılıyorum bende bu denli şüphelendigim biriyle evli veya sevgili kalmaya devam etmezdim.
Evet bazıları eşinden bile şüphe duyuyormuş madem niye evleniyorlar o zaman
İstediğin bir şeyi vermiyor veya yapmıyorsa orada hainlik vardır
eşim olsa, networkten takibe alırdım. telefona gerek yok :)
Bu ne saygısızlık kendi telefonun yokmu
Hayır şüphelenmiyorum...
Ederim ama isteme şekli de önemli burada
Beden diline göre değişir.
Net şüphe ederim
Evet
Etmem
Evet
Tabiki ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?