İlişkiler eskisi gibi değil, "direkt sevgilim olur musun" diye mi sormam gerek?

Eskiden bir kızla konuştuğum zaman belirli flört aşaması oluyordu ve çoğunlukla sonunda sevgili oluyorduk. Ama artık oda olmuyor kızla konuşmaya çalışıyorum ya mesajıma geç bakıyor ya da bakmıyor buluşmak istemiyor yüz yüze gelmiyorsak neden konuşuyoruz? Yani konu ben ne yapmalıyım kötü konuştuğumu düşünmüyorum eskisi gibi konusuyorum ya da artık flört aşaması gibi biseydemi kalmadı direk davar gibi sevgilim olurmusunmu demem lazım.

İlişkiler eskisi gibi değil, "direkt sevgilim olur musun" diye mi sormam gerek?
Cevapla