Erkek arkadaşım yanımda yemek yemedi, soğuk davrandı. Neden olabilir?

Arkadaşlar merhaba erkek arkadaşımın yanına gittim normalde 3 gün kaldım saat 4te yolculuk var sabah kalktım kahvaltı yapmadık bi şey yapmadık evi temizledi acıktım ben dedim önemsemedi saat 2 olacak neredeyse bu saate kadar yemek yemedi. Pencereden dışarıyı izliyorum deli gibi ne bakıyorsun dışarı diyo çocukları seyrediyordum. Kimse de yoktu yani neden böyle yaptı bilmiyorum tartıştık sabah sabah çok üzüldüm ama ona belli etmek istemedim o yüzden sildim gözyaşımı. Neden böyle yaptı. Yolda da özür diledi. Seni kırdıysam özür dilerim dedi ama bilmiyorum gerçekten ne yapacağımı. Düşünceniz nedir

Erkek arkadaşım yanımda yemek yemedi, soğuk davrandı. Neden olabilir?
Cevapla