Beni seven birini üzülmesin diye sevmeye çalıştım. 2 kez denedik ama ikisinde de yapamadım, suçlu muyum?

Ilk denememizde basaramadim 4-5 gun konusmustuk ve ben bitirelim dedim. Yaklasik 3-4 ay sonra tekrar yazip deneyelim mi falan dedi ama ben yapamayacagimi soyledim ve o da en azindan arkadas gibi konusalim dedi ben de olur dedim. Bir zaman sonra instada bir notuma cevap verdi hala sevdigini belli eder gibi ben de o mutlu olsun diye yine konusmaya karar verdim 2 gun kadar konustuk ama ben romantik boyutunda asiri kotu hissettim ve ona arkadas kalalim dedim. Sizce hatali veya suclu muyum? 2 kere denemek istedigim icin kotu biri sayiliyor muyum?

Güncellemeler
+1 yıl
Onu sevemedigimi ilk bitirdigimde demistim kendisine
Beni seven birini üzülmesin diye sevmeye çalıştım. 2 kez denedik ama ikisinde de yapamadım, suçlu muyum?
Cevapla