Boy takıntısı insanı yalnızlığa mahkum eder mi?

#mutlugünler
Boy takıntısı insanı yalnızlığa mahkum eder mi?

#mutlugünler
Onu beğenme bunu beğenme tabi yalnız kalırsın. Ya bugün bir adam çok tatlı geldi bana. Jinekomasti vardı adamda ama vücuduna değil yüzüne daha çok baktım zaten. Tatlıydı yani sempatikti hoşuma gitti, fazla uzun değildi mesela. Geldi konuşmaya çalıştı falan etrafımda dolandı espriler yaptı sonra parmağındaki yüzüğü göstere göstere konuştu. Ne yapmaya çalıştı anlamadım 😅
Herhalde ben evliyim bana asılma sakın demek istedi kendince 😃
O asilmasin asıl 😂
İlaç kullanıp kilo aldığım dönemde 1.95 sevgilim beni terk ettiğinden beri boya önem vermiyorum. Önemli olan karakter. Psikolojimi çok kötü bozdu beni mahvetti o dönem. Allah iyi temiz kalplileri merhametli insanları çıkarsın karşıma
geçenlerde kısa erkeğe vereceğime köpeğe veririm diyen bi kadına ayar çektim diye ağzına geleni söyledi bana ne ke^vaşeliyim kaldı ne k^ltaklığım 😂😂😂
Oha 😃😃😃😃😃 bu insanlar ne yiyip içiyor acaba ya 😃😃😃
şebeke sularında ruh hastası edecek şeyler olduğunu düşünüyorum
Bunlar başka bişi kullanıyolarfır kesin 😃
ben de öyle düşündüm 😬😂
Evet eder tabi ki de. çünkü boya göre seçtikleri için elinde sonunda evde kalırlar :D :D insan bence kalbe bakıp seçmelidir boya bakıp seçmemelidir
Cevap
17Cevap
Bu arkadaşa tekrar rast gelirseniz beni etiketleyin lütfen😀
Neden çok merak ettim 😃
Bi sn hemen link vereyim 😃
Evet eder yalnızsın işte 😂 175 erkeğe laf edenin de alnını karislarım ağzını caaart diye yırtarım 😂😂
😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Sırf beni sinir etmek için bu soruyu sordun dimi
Denk geldi diyelim 😃😃🤪🤪
Tabi kesin öyledir 😂 aklına gelmediyse adımı değiştiririm 😂
Ortalama Türk erkeği boyu 1,75 zaten 👍 kim neyin kafasını yaşıyor? Bu erkekleri doğuran 155 polis imdat kadınları değil mi? Ayrıca erkek için en iyi en ideal boy 1,70 ile 1,80 civarı kilo ise 60 ila 80 kilo civarı. Beğenmeyen yalnız kalsın.
Önemli olan insanlık. 190 boyunda olsa kötü olsa değer vermese insan olmasa ne anlamı kalır anlamıyorum bazen erkeklere fe hak vermiyor degılım cok kalpleri kırılıyor yetersiz hissedilen cok erkek var
Böylesi karaktersizleri eder.. 190 olsa ne yazar adam olmadiktan sonra..
Hiç bir şeye takılmamak gerek
🙃😑
Bu şımarıklık.
Allahın yarattığına dil uzatmak olur bu.
Ben 1,72 yim m k ya ne alaka şimdi ölelim mi biz 😃😃
Takma bence seven her türlü seviyor yüzündeki sivilce bile aşka dahil oluyor
Etmeli hele kendisi daha kısaysa evden çıkmasın bari 🙄
Türkiye ortalaması 172 falan, yapacak bişey yok kendinle barışık olcan
Boy takısından ziyade senin bu kafa yapısı. yanlızlığa değil psikolojik bozukluğa sürükler :D
İyi bari, 3 cm le yırtmışım..
Herkes 178 galiba 🤪
Taklitlerimden sakının.. 😄
Ne kadar çok kalp kırdığınızın farkında değilsiniz. Elimizden bir şey gelmiyor ne yapalım yani kemiklerimizi mi kestirelim anlamiyorum aq
bir test sürüşü yapıp işlevine de baksaymış.. beyin yok bunlarda ya..
Benden uzun olmamalı...
E yani
Yani benden uzun olmamalı : ))
Görünen boy mu, görünmeyen boy mu?
🤦♀️
eder boy sadece bir rakamdir asik oldugun adamdan boyu yuzunden vazgecemezsin
Ediyormuş ama nerden biliyorsun diye sormayın 😂
Evet ama nolcak herkesin kendi zevki
2 metre altı erkekte kendine erkeğim demesindjdndn
Eder tabikide
Benim boy 170 bile yok. Ben napıyım….
180 im şükür öyle bjr derdim yok
evet mutsuz olur
Ne istiyorsun telefon direğimi gibi olacak
178 bende gayet de yeterli
Edebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?