Bazı adamlar neyine güvenip sevgili oluyor, haksız mıyım?

Karekter yok, para yok, cimri, herşeyi kadından bekliyor. Evlense bile, evde damızlık gibi yatıp kadını berbat çalıştıran tipler çoğaldı. Şans vermeye kalksam hemen kendilerini ilk zamanlar belli ediyorlar. Ya ben uyanığım, fark ediyorum. Ya da bazı kızlar çok saf erkenden ve anlamıyorlar.

Bazı adamlar neyine güvenip sevgili oluyor, haksız mıyım?
Cevapla