AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Sonuçta arkadaşlarınla gidiyorsun. Sen kendini bildikten sonra bu kadar korkulacak bir durum yok. Ayrılmana da gerek yok ama otur konuş derim.
Alemci birini kimse istemez valla adam senden bir an önce kurtulsa iyi olur.
4 yıl lisans eğitimi aldım 2 yıl yüksek lisans eğitimi aldım 3yıldır mesleğimi yapıyorum hayatımın bir çoğunu çalışarak geçirdim insanların arada bir arkadaşları ile eğlenmesi hayat akışında o kişiyi alemci yapar mı
Ayrıl oda kurtulsun sende kurtul. Ama sevgilin hatalı aslında gece kulüpleri çok nezih güzel yerler aslında? bencede ayrıl ve hayatını yaşa.
sana karışması hoşuna gitmediyse bi nebze de olsa zaten ayrıl gitsin
bu hoşa gidecek bir şey mi benim yerime karar vermesi
hayır ama dediğini yapmazsan da kavga cıkacak iki türlü de sana zarar
Erkek arkadaşımla git o zaman. Tek başına gidersen başın belaya girebilir.
Erkek arkadaşınla*
Canın nasıl istiyorsa öyle davran, sevgilinin seni kısıtlamasına izin verme.
Hayatına müdahale sayılıyor tabi ki ayrılsan daha iyi böyle bir ergenle muhattap olma
Bence ayrılmalısınız. Daha fazla adamı meşgul etme bence...
Doğru söylüyor club filan ters yerler kimon eli kikin gotunde belli degil
Birbirinizin beklentisine göre sevgili olmak en iyisi
Evet ayrılık sebebi teklif etmişsin hayır demiş arkadaşlarla gideceğiz demişsin hayır demiş
Bence ayrilmalisin, seni kisitlamayan birisiyle olmalisin insanlar birbirine saygi duymali
Birbirinize karışmama kararı alıp bunu söylüyorsa gereksiz bir tutun
Ayrılık sebebi bence.
Alanlar olabilir olmalı da ama kararlar ortak olmalı
Sen bi es.____kortsun
O ise düzgün biri
O çocuğun bu saatten sonra seninle işi olmaz
Bence arkadaşın haklı. Benim kızarkadaşım olsa ve o kulüplere gitmek istese bende pek istemem. Çünkü çok erkek var onun ile flirt edir onun içeceğnine birşeyler katabilirler. O yüzdem bence gitme.
Clubs giden kız vurdurur Ağa benim yanımda sevgilime yürüyüp çıkışta eşlik etmeyi teklif ettiler kıza
Sonra ne oldu kral
Gece kulübüne giden kadın ve erkekten hayır gelmez seviyesiz olarak görüyorum
daha dur evlenmeden neyin yasagı bu ya saçma sapan bi insanla huzur bulamazsın
Tekin ortamlar değil oralar. Bunu söylüyor çünkü tacizcisi, tecavüzcüsü orada.
Bende olsam aynısını derdim Ayrılırım gece kulubüne gidenlerden hiç iyi bir şey olmuyor Rezalet şeyler duydum.
o nasıl bir saçmalık öyle ya. gidersen ayrlırım. başka? :D
Zaten once senin ayrılmanın gerekir sana güvenmeyen birisinden
güvenliğinden endişe ederim dedi sana güvenmiyorum değil
Sacma tek değilsin ki arkadaşlarında var yaninda
kız kıza gideriz
Tek değilsin ki zaten yanında olmali seviyorsa o sevmese de senin icin bir kaç saat gelmeli
haklısın galiba ya
Tarafsiz gozle değerlendiriyorum senin verdiğin bilgi kadariyla onu ilişkinizi ciddiyetinizi elektriğinizi samimiyetinizi anlaşma durumunuzu bilseydim daha sağlıklı değerlendirebilirim
her şey çok yolunda ve olması gerektiği gibiydi bu konuya kadar
Iste bilemiyorum ki bilsem söyleyebileceğim disardan bir gözle iyi miydi yoksa yavas yavas buraya zaten geliyordu da fark mi nedemedin
yok ya çok uzun zamandır beraberiz ben de öyle çok club club takılmam 2 senedir anca yeri geldi konunun bu zamana dek içmeye falan çıkardım hiç sorun olmazdı da club sorun oldu
Her sorun birden bire cikmaz zaten ortaya bazıları ateş topu gibi yavas ca buyur bazilarini hic hissetmezsin oluşunca hissedersin yıllar süren ilisjilerde de sorunlar oluyor bazen çözülemeyecek sorunlar
hayat tarzı ve düşünceleriniz uyuşmuyor bence ayrılın
Ondan iyisini bulurum ihtiyacım yok diosan ayrıl.
neyin tehdidi bu, bunu dedikten sonra kesinlikle giderim seni göreyim derim
sizin kararınız ama club sonuçta yavşayan felan olur yani sevgilin haklı
Şöyle bişey var seviyorsan onun dediğini yapacaksın o kadar gitme dedimi gitme sende yinede sen bilirsin bn şahsen seviyorsam sevgilimi dinlerim.
Herkes aslında kendi fikirlerine uygun eş adayı bulsa dünya ne kadar rahat bi yer olabilir...
Yani ilişkisi olan birinin clubte ne işi var ne eğlenmesi abi başka mekan mı yok ya da arkadaşınla eğlenecek zaman ve mekan mi yaratamiyosun
içtikten sonra dans edebileceğin müzik sesinin problem olmyaağı neresi var
Evinde veya kiraladığın bir evde olabilir hatta daha rahat ve daha güzel olur ayrica dışarda başına ne geleceği de belirsiz ben seni seviyorsam seni umursuyorsam sadece clube gittiğinde erkeklerin sana bakmasi veya senin beni aldatmanı düşündüğümden karışmam sana birisinin zorla tecavüz taciz veya kaçırmasıni da düşünüp istemeyebilirim
Sevgilin clube gitse sen düşünmeyecek misin acaba kızlara bakıyor mu ya da kızlar ona bakıyor mu beni aldattı mi diye
hayır düşünmem güveniyorum
Sevgilini tanımadığım için yorum yapamiyorum
Yok canım ne ayrılık sebebi yobaz o boş ver ayrıl ben ondan
İlişkin var madem başka şekilde eğleneceksin, ilişkin yok gibi davranamazsın.
Adam haklı.
cluba gidip eğlenip eve dönmekle ilişkim olması nasıl çelişiyor
Şöyle çelişiyor, sen eğlenmek için gitsen de oraya farklı sebeplerle gelen bir sürü kişi var, sen yapmasan, yüz vermesen bile yazılacak insanlar var, ben birilerinin sevgilime yazılmasını istemezdim.
Kuzuyu kurtların arasına atmak gibi bir şey bu.
bu sokakta bile herkesin başına gelebilir güzelce reddedip sevgilim var diyince kimse ısrarcı olmuyor durduk yerde
Sokakta yürümekle kulübe gitmenin arasında bil bakalım nasıl bir fark var?
ben çok açık giyinirim hiçbir şey demez o zaman da laf atan oluyor
Kulübe neden karşı olduğunu sordun mu?
Açık giyinmene ses etmemesi de ayrı bir sorun da ayrı mesele o.
güvenliğimden endişe ediyormuş hoşlanmadığı bir ortammış
Ben olsaydım aynı tepkiyi gösterirdim onunla, düşün onun senin istemediğin bir ortama girmesini, empati yap ve adamın kıymetini bil.
Neden mi? Sahipleniyor farkında mısın? Bana ne ne halt yersen ye de diyebilirdi.
ben istemesem aşkım huzursuz olurum ben biraz ama istiyorsan git bana da haber ver sık sık derdim
Bizde bide koruma iç güdüsü var.
Eskiden kadınlar erkeklerle bu sebepten ayrılırdı şimdi kadınlar böyle bunların hepsi ekonomik özgürlüğünden kaynaklanıyor yemek yapmayan barda eğlence mekanlarında gezen adam obje gibi duran kadın nesiller doğuyor yazık
E ne yapmamizi bekliyon evde adamimi bekliyelim :D
Alakası yok yemek temizlik evde bi sürü iş oluyo ev hsnımlılıgı bu kadar küçümsenmemeli
Kucumseyen yok da abartan cok :) kirli camasirlari atarsin makineye yikanir, bulasiklari da makineye atarsin bi dizmesi var o kdr cam her gun silinmiyor, evide her zaman supurulmuyor ztn. İsine karisanda yok sessizce isini hallediyosun. Fazla buyutneyin bu kdr. Ev isi yapan erkekler bile bu kdr soylenmiyor :D
@Mercimekliçorba 😀öyle bir şey sanmak sıradan nasıl bir duygu ilginçmiş 🙂nasıl temizlik yapıyorlar acaba şüphe edici 🙂
Bazi kadinlardan daha iyi olan erkeklerde var iste :D ama yemek yaparken temizlik yaparken soylenen erkek gormedim
@Mercimekliçorba detaylı yapmadıkları için öyle söylenmek derken istemeye istemeye yapmaktan bahsediyorsun galiba susjdjd
Yazdigim yorumu bi daha oku ordaki temizlik konusunda kadinlardan daha iyi olan yazmisim
@Mercimekliçorba ya bak canım benim bu gibi sitede ad hominem yapma olur mu?🙂
Kanka gece kulübünde herkes herkesin popon sevgilin hsklı mk
Sevgilin hakli yıllarım orada geçti sevgilisi olanin gitmesi cok mantıksız
bence sevgiline saygı duyup gitmemelisin benim düşüncem bu yönde
Ayrik tabi gece kulübüne gifip akdam berkecan kankanda kalamiyosan ysrin bingun bu seni eve kilitler.
Hayatta seni eğlendiğin şeylerden mahrum bırakacak sınırları olan biriyle değilde aynı sınırları olan biriyle özgürce sevgili olmanı öneririm.
Bozuk olan bozulur. O ortamda iyilerde var kötülerde var ben 3,4 sefer gittim sesi sevmediğimden girmeyi pek tercih etmem fakat ortam insanı bozmaz bu bir bahane değildir. İnsan gibi eğlenmek isteyen gider dans eder içer gelir bunada karışılmaz.
Arkadaşlar bir başkası için sevdiğiniz ya da sevmediğiniz şeyleri sınırlamayınız rica ediyorum.
haklisiniz ama sevgilisinin club'a gitmemesini istemesi kadar normal bir sey yok
Eğer edişeleniyorsam alırım sevgilimi yanıma sırf onun eğlenmesi için ve güvenliğini sağlamak için en azından dengeyi sağlamak adına arada hatrına giderim herkesin sınırına saygı duyarım fakat sırf bir başkasının sınırı adına bir başkasının istediğinin kısıtlandığı noktaya kadar. Yoksa gidip clubta eğlenmeyi güzellemiyorum gitmiyorum dahi ama işte bu kimse için bahene olmamalı çünkü heryerde iyilerde var kötülerde.
Bence sacmalik ya benim sevgilin gitmek isticek ona en cekici elbiseleri alir kendim götürürüm
güzel kardeşim diyarına hoş geldiniz
@açelya_aa_a ne alaka bence cok guzel bisey sevgiliyle veya esle club a gitmek
Sen git kanka
Sana boynuz çok yakışıyor.
bence kıskandığı için gitmeni istemiyor sonuçta sevgilin
Tek gidemezsin manitanda gelmesi lazım, eğer geniş değilse
Benimki askere gitti giderken de seni aldatmışdım dedi ama sonrada aradı bence ben salağım
Alemci birini kimse istemez sadece gönül egelndirir ama yinede sen bilirsin belki sende seviyorsundr
Ozmn gozu sendrn baskasina bakabilir baska kizlara bakip yataga atma derdinde hemen ayrill
O gitse sen ister misin buna da bağlı...
Yani bir de böyle düşün sen orada belki onu sarhoş halde başka kızla basacaksın.
Haklı gideceksen onunla git
benim de ilk tercihim o zaten o istemiyor
Ayrıl ya işime gelmez öyle erkek benim.
Boş ver hemen ayrıl ondan git eğlen
Sakat ortam. Tercih etmem.
Bence o senden ayrılmalı
gerçekten sadece ğlenmeye mi gideceksin peki
Arkadan sürterler diye demiştir
Adam senden ayrılmalı
Sen mi ayrılırsın ben mi
mika raun sen misin fejwfnk
Ayrılmalısın seni bu şekilde sınırlandıramaz
Bence ayrıl böyle b. ktan bir ilişki olamaz
basit, senin icin hangisi daha onemliyse onu sec..
Senle kimse başa çıkamaz
Birbirinize uymayan kişiliklersiniz ayrıl