Sevgilim "Gece kulübüne gitme, ayrılık sebebi olur" diyor. Sizce ben mi ayrılayım?

sevgilimle tamamen sınırlarımıza saygılı ve birbirine karışmadığımız bir ilişkimiz var, ancak club konusu açıldı ve ben gitmek istiyorum eğlenmek için sen de gel dedim gelmek istemediğini hoşlanmadığını söyledi. ben de arkadaşlarımla gidecektim ancak benim kendi hoşlanmadığı ortamlarda bulunmamı istemediğini söyledi. ve ayrılık sebebi olabileceğini. bu hayatıma müdahale sayılır ayrılmalı mıyım?

Sevgilim "Gece kulübüne gitme, ayrılık sebebi olur" diyor. Sizce ben mi ayrılayım?
Cevapla