sevgilimle tamamen sınırlarımıza saygılı ve birbirine karışmadığımız bir ilişkimiz var, ancak club konusu açıldı ve ben gitmek istiyorum eğlenmek için sen de gel dedim gelmek istemediğini hoşlanmadığını söyledi. ben de arkadaşlarımla gidecektim ancak benim kendi hoşlanmadığı ortamlarda bulunmamı istemediğini söyledi. ve ayrılık sebebi olabileceğini. bu hayatıma müdahale sayılır ayrılmalı mıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Müzik & Etkinlik konusunda 5,4b cevap paylaştı. Ben ilişki içinde sınırların korunması ve tehdit dilinden uzak durulması gerektiğine inanıyorum. Bir ilişkide açılan kilitler bir daha kapanmaz ve verilen tavizler geri alınamaz. Karşı tarafın size davranış biçimini bire bir etkiler bu. Belki çok masum bir niyetle yola çıktı, ama ''ayrılık sebebi olur'' diyen birinin de tepkisi direkt itibarsızlaşır bence. ''Yanlış üslup doğru sözün celladıdır'' sözüne çok güzel bir örnek. Bunun yerine ''şundan dolayı gitmen beni huzursuz eder'' demeli ya da hoşlanmasa bile yanında olmayı tercih edebilirdi. Bu yüzden ayrılın diyemem, ama bu konuyu konuşup çözmeden devam etmeyin diyebilirim.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılDirekt vaziyet alma.. Adam seni düşünmüş, ve sana hoşlanmadığını söylemiş..
Sen usturuplu durursun belki, ama yine de adam kötü bişey olabilir diye seni düşünmüş.. Koruma, sahiplenme, değer verme belirtisi..
Adamın niyeti seni kısıtlamak, hayatına müdahale etmek değil..
Sen daha iyi bilirsin demelik bir durum yok.. Sevgilisiniz ve seni o ortamda görmek istemem demiş.. Sana kotu bisey dememiş..
Ama senin aklına ilk olarak gelen şey bu mesela..
Ayrılmalı mıyım?
Bence düşünmeden ayrilmalisiniz, net olarak ikinize de yazık olur..
Derler ya incir çekirdeğini doldurmayacak sebepler falan.. Bu tam olarak böyle..
Yine yanlış kişiye değer verme, yanlış birliktelik karması..
Keyifli günler 🌸
101 Yorumla- +1 yıl
En iyi cevap olabilir
- Müzik & Etkinlik konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yıl"Gece kulübüne gitme ayrılık sebebi olur "cümlesini hoş bulamıyorum. Partneriniz koruma iç güdüsüyle nahoş ortamlarda bulunmanızı istemeyebilir bu ortamların sizin için tehdit oluşturacağını da bildiğini gibi. Ancak tehditkar bir üslup, gözdağı vermek şeklinde bunu dile getirmek ne kadar doğru, soruyorum size? Rahatsız olan sevgiliniz sizi karşına alıp güzelce tedirgin olduğu konulardan söz edebilir. Ayrılık konusunu açmış olması doğru değil. Her konuda ayrılık konusunu açan bir erkek ilişkide baskın olmayı seven sizi ezmeye çalışan aynı zamanda kendi isteğini ön planda tutan bir erkektir. Güzelce kırıldığınız hissettiğiniz noktaları partnerinizle paylaşın.
10 Yorumla
Müzik & Etkinlik konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kardeşındaki insan sana sende ona saygılı olcaksınız ama sınırlarda önemli fakat karsındaki insanın düşüncesine saygı duyamıyosn onun rahatsızlıgını anlamayıp ısrarla benim dediğim diyosan zaten siz sevgili değilsiniz Club e gitmende bişey yok onuda al git yani club dedıgın ortamda içen edenden zıyade madde kullanan nice insan var belki sende kullanıyosundur belki yapmıcagın seyi o anki düşüncenle içki ve adranalinin etkisiyle yapıcaksın ne gerek var biraz geniş düşün ya da hayatındaki insanla eğlenebilmeyi düşün
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
67
Cevap
100Cevap
- Müzik & Etkinlik konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, o tarz ortamları oldum olası sakat ortamlar olarak görmüşümdür. Dolayısıyla benzer bir konu benim de başıma geldi. Sevgiliniz gibi tepki vermiştim ama bugün halen pişman değilim yine olsa yine aynı şekilde konuşurdum. Tabii giderseniz de siz bilirsiniz ama gidip ne yapacaksınız yani ne gerek var? İnsan başka şekillerde de eğlenebilir hem bir gece klübüne gitme sevdası çin ilişkiye yazık etmeyin derim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
120 Yorumla Müzik & Etkinlik konusunda 5,9b cevap paylaştı. Ortada ayrılıkla tehdit ettiği olmasaydı, sevgilin haklı derdim. Yani baktığında yine haklı sadece gece klubü konusunda. Hani kendi gidiyor olsa sana hayır desem tamam derim ama kendinin de hoşlanmadığını söylemiş.
burada benim takıldığım ayrılık konusunda tehdit etmesi. Bu hoş olmamış..
Ayrılık konusuna gelince bunun kararı sadece sana ait. Kendini dinle emin ol ve ona göre adımını at..
20 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılSen ayrıl bence
10 Yorumla - Müzik & Etkinlik konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılAynen kanks sizi düşünen erkeklerden ayrılın. Ben bir dönem hem meyhane hem gece kulubu işletmeciliği yaptım. Oraya sap gelip manita yapma amacı taşımayan karşı cins görmedim. Varsa arkadaşlarının hatrına orada olan vardır. Ha çift olarak eğlenmeye felan giderseniz ayrı. Seni başka erkeklerin hayal etmesini bile kaldıramamış, orada bir potansiyal olarak görülmeni istememiş de olabilir. Fazla özgürlükçü isen, kendi kafana denk birisini bulman senin için daha hayırlı. Öyle ise ayrılmanı tavsiye ediyorum.
62 Yorumla
Soran+1 yıl@PATRON79 sadece arkadaşlarımla eğlenicektim :(
Müzik & Etkinlik konusunda 457 cevap paylaştı. Arkadaşlar siz şaka mısınız? İlişki nedir bilmiyorsanız baştan böyle şeylere hiç başlamayacaksınız. İlişki emektir, karşılıklı fedakarlıktır, sorumluluk ister. Hepimiz gece kulübü gibi ortamların nasıl b*oktan yerler olduğunu biliyoruz. Gitmek istediğin yer normal bir yer değil eğlenmek için başka yerlere de gidebilirsin. Oradaki herkes sarhoş oluyor ve ne yaptıklarını bile bilmiyorlar. En iğrenç şeyler öyle ortamlarda yaşanıyor. 2,5 senelik bir ilişkim var şahsen sevgilim bana böyle bir ortama girmek istediğini söylese aynı sevgilin gibi tepki verirdim. Polyannacılık yapıp da hiçbir şey olmaz sadece eğleniyoruz demeyin herkes biliyor öyle bir yerde kimin eli kimin cebinde belli değil. Ben şahsen sevgiline %100 hak verdim senden ayrılsa haklı.
40 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılİlişkilerde elbette özel alan olmalı ama gece kulubleri gerçekten sakat yerler.. onu çiğneyip mi gideceksin? Sevgilin varsa sorumlulukların artıyor, bekar gibi gidemezsin ki.. oda senin hoşlanmayacagin yere gitse.. ve deseki, bu kadar bana karışma. Ne tepki verirdin? o benden ayrılmadan ben ondan ayrılayım mı diye soruyorsun.. sen sevmiyorsun sanırım.. gitmesen olmaz mi? Sen, tm sensiz gitmem ama, bir gün beraber gidelim desen o zaman bak, ne cevap veriyor.. elbette hayatina bu kadar müdahale etmesin falan filan diyoruz ama mevzu kulüp.. Başka yere gitmene de karışıyorsa o zaman bu ilişkiyi gözden geçir, oturun konuşun.. hemen bi ayrılma lafları edilmesin.
30 Yorumla
+1 yılBu durumlarda empati yeteneği şart. Sevgilin kızların bol bolduğu bir partiye gitse sen de sorunca benim özel hayatım sen karışamazsın dese sen ne tepki verirdin? Gece kulübü ortamlarını hiç gitmemiş olsan bile az çok tahmin ediyorsundur orada başına gelebilecekleri kestirebilirsin. Hepsini geçtim; hayatındaki insana saygısı olan bir insan biraz düşünür ve empati kurar. İlişki sorumluluk gerektiren bir şey yeri geldiğinde hayatın biraz kısıtlanacak, onun için vazgeçmeyi de bileceksin. Bu olgunluğa sahip olmayanlar ilişki yaşamamalı kesinlikle.
10 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 3b cevap paylaştı. senin bakısın yani hayatına müdahale mi. hani kızcak baska seyler bulmanı beklerdim. neyse o beni ilgilendirmez. hayatına müdahale mi diyorsun evet yani büsbütün öyle:D ayrılmalımısın bilmem. senin kararın. hayatına müdahaleyi sallıyorsan ayrılman lazım. bu ayrılık sebebi ise yani. ama aman canım erkektir hayatıma müdahale etsin tabi dersen de devam edersin. hayatına müdahale olunca işin direk ayrılma olmasıda garibime gitti. direk padişah gibisin vurun kellesini. ya da salın gitsin. ortası yok.
10 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 608 cevap paylaştı.
+1 yılSevgilimin ilk aylarda sevgili iken sansina reymenn partisi geldi hep katilmak istiyodum kendisine de davet ettim gelmedi sorun olmadi bi kere gittim daha da gitmedim. Yavsayanlarda oldu maalesef bu durumda güvenilir arkadaslarinla gitmek daha dogru olur, iste benimki bana güvenmeyi tercih etti sorun etmedi.. Ya aslinda sevgilinin kötü niyeti yok seni düsünüyor olasiliklari düsünüyor. Ya kendini savunamazsan ya basina birsey gelirse bu devirde gayet normal karsiliyorum. Fakat seninki agirbasli bi insan anladigim kadariyla onunla beraber yapabilecek misin? Bi düsün bakalim sen eglenceli civil civilsin o ise agirbasli asil sen buna odaklan derim, Bazen zittini ikisi degismezse iliski yürümez. (Degisime acik olmayanlar)
10 Yorumla Müzik & Etkinlik konusunda 421 cevap paylaştı. Bu soruyu bizim cevablamamiz kadar sacma birsey yok!
Sizin sevgilinizle aranizda neler yasandi, bunlar beraberliginizi nasil gelistirdi biz bilmiyoruz ama sorunuzdan anladigim kadari ile sizde bu gelismelerin iliskinize etkisinden bihabersiniz böyle bir durumda bizim ne söylememizi bekliyorsunuz.
Bunu bize degilde iliski yasadiginiz kisiye sorsaydiniz daha dogru olurdu gerci oda cevabi vermis.
Bence siz, toplumun sizin beklediginiz cevabi verip sizin hakli gördügünüz düsünceyi onaylamasini bekliyorsunuz.
Toplumun onayladigi hersey dogrumudur?00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen ya da o biriniz bu ilişkiyi bitirsin. Çünkü bu ilişkide karşı tarafı haketmeyen bir kişi var ki bu sensin. Yazık etme adamcağıza, ayrıl. O tür ortamlar genellikle sakat olur ve adam sırf seni düşündüğü için sevdiği için gitme demiş.
Bence öyle bir ayrılın ki tekrar barışma fikri aklınıza bile gelmesin.
Benim görüşüme göre sen bu adamdan ayrılsan bile sonraki ilişkin veya ilişkilerin uzun ömürlü olmaz.
Ve hiçbir zaman tam anlamıyla bir aile olamazsın, çünkü aile olmak birbirinin hem herşeyine karışmayı hem de birbirini çok sıkboğaz etmemeyi gerektirir.
Allah ikinizin de hakettiğini versin.
10 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBence gayet haklı diye düşünüyorum ben. Şahsen bende ayni şekilde sevdiğim insanı öyle kötü ortamlara sokmam işi yok. Adam senin için diyor bunda kötü bir durum falan yok bence. Bir kızın öyle kötü bir ortama girmesi bence hiç hoş bir durum değil diye düşünüyorum. Adamda haklı kıskanmış hayatındaki kadını bence.
30 Yorumla
+1 yılSen onu davet etmişsin o hoşlanmadığını dile getirmiş. Senin gitmeni istememesi de bence çok doğal gece kulübü yani. Keyfin biliri tek gece eğlenmek için ilişkini yakabilirisn öyle düşün tercih senin. Adam da gayet haklı eğer hoşlansaydı beraber giderdiniz ama sağlıklı bir ortam değil sevgiline katılıyorum
30 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılMüdahale değil. Böyle bir davranışta bulunmanın ona uygun olmadığını, ayrılacağını söylemiş. Sonradan bir anda bunu sebep göstererek ayrılsa daha mı iyi olur? Gitmen ya da gitmemen konusunda herhangi bir zorlama yok. Fakat gidersen artık seninle olmak istemem diyor, bu kadar basit. Gitmeni engelleyecek şekilde seni alıkoymuyor.
21 Yorumla
+1 yılBenim sevdiğim adam kulübe işi olmaz aynı şekilde benim de işim yok eğlenecek başka bir şey mi kalmadi sevgilin haklı az tahmin edebiliyorsun neler olduğunu bir düşün içeceğini ilaç atsalar sana tecavüz etseler neler olur tamamen hayatın biter olmayacak bir şey değil ben o ortama güvenmiyorum sevgili olanlar doğru bulmuyorum orada olmalarını güvenilir yerler var
20 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılEğer onu davet etmeseydin sorun olurdu ama davet etmişsin, kabul etmemiş. Üzerine bir de kesin bir yasak koymuş. Biraz yakışıksız olmuş. Kulübe gitmezsen ölmezsin ama bugün bunun için rest çeken, yarın başka şeyler içinde rest çekecek. İstediği her şey için seni terk etmekle tehdit etme potansiyeli olan biri olup çıkabilir.
03 Yorumla
Soran+1 yılevet ya aynen böyle düşündüm ben de normalde çok kibar ve saygılı birisi acaba hassas bi konu mu dedim bilemedim
- +1 yıl
Çift olarak gidip eğlenmenin nesi hassas olabilir ki :)
Düzgün bir mekan seçilir, saat konusunda çok abartmazsın, alkolün dozunu kaçırmazsın olur biter yani.
Soran+1 yılçift olarak gitme tamamen olmayacak bir şey ya istemiyorum hoşlanmıyorum dedi
Müdahale sayılır bence ayrılmalısın. Sana karışmaya hakkı yok. Kendince o tarz yerleri beğenmiyor olabilir ancak bu başkasına karışacağı hakkına sahip etmiyor onu. O tarz yerleri sevdiğini gittiğini gitmek istediğini biliyorsa zaten bir şey diyememeli çünkü bunu bilerek seninle sevgili oluyor.
10 YorumlaŞu sitede hiç kimseye bu yorumu yapmadım, o çocuğun zamanını çalma daha çok olsa 2 hafta üzülür nerede sürtmek istersen orada sürt sonra.
SEVİLECEK DEĞİL, ÇAKILACAK KIZSIN.
O çocuğa sevgiler, Saygılar.51 Yorumla
Soran+1 yılmerhaba öncelikle "çakılacak" kız mıyım onu kesinlikle siz belirleyemezsiniz. ben ve erkek arkadaşım uzun süredir beraberiz bu konunun yeni açılması da benim yoğun tempolu bir süreçten çıkmam ve eğlenmeye çok zaman sonra fırsat bulabilecek olmam. sürekli akşamdan kalma gezmiyorum. hatta bu durum çok çok nadir yaşanıyor. konu zaten bundan ziyade aramızdaki ilişkinin iletişimin yanlış bir noktaya mı evrildiği üzerine ben zaten hayatıma arkadaşlarıyla yılda bir eğlenen kız çakılacak kızdır diyen birini hayatıma almam. sevgilim de bu sebeple ve bir güvensizlik temeliyle endişeleniyor değil. tek endişesi güvenliğimden kaynaklı. benim için problem olan nokta ise bunun nihayetinde bir ayrılık durumu olabileceğini dillendirmesi. anlamadan yorum yaptığınızı düşünerek açıklamaya çalıştım. umarım insanları yerli yersiz yaftalamanın yanlış olduğunu fark edersiniz.
- Müzik & Etkinlik konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAslında burada sizi de düşünüyor çünkü söylediğiniz yerler tamam ne kadar da olsa eğlenilecek yerler ama bir o kadar da riskli bunu ve sizi düşünerek böyle bir şey söylemiştir büyük ihtimalle yoksa hemen ayrılığı nereden çıkarttınız veya böylesi bir durumda bile hemen ayrılığı konuşabiliyorsanız sıkıntı çıkma potansiyeli yüksek ne yazık ki...
00 Yorumla
+1 yılİltifatın altında eğer sadece nezaket varsa sıkıntı yok güzel bir şey. Yok altında yalakalık ve menfaat varsa çok itici, samimiyetsiz hatta tehlikeli bir şey. Hangisi olduğu genellikle anlaşılır. Her ik türlüde olsa ruhu okşar ama oyuna gelmemek lazım
00 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 3,4b cevap paylaştı. Doğru demiş gece kulübü pis bi ortam serseri çakallarin sapıklar in olduğu ortam hadi biri tecavüz etse nasıl olur düşünmesi bile kötü bak şimdi ortam kötü olmasa neyse derim eğlence dir ama dediğim gibi gene sen bilirsin tabi düşünce senin kararın ben olanları söyledim
00 YorumlaGece kulübü eğlenilecek bir yer değil aksine iddia eden eğlenmeyi bilmiyordur tabi eğlenmekten kastı cinsel dürtüler değilse.
Eğer ayrılırsan ufak bir şeyle ilişkiyi bitiren biriyle ilişiğini çabucak kesersin ve erkek arkadaşın için daha hayırlı olur, Lütfen o gece kulübüne git.
00 Yorumla
+1 yılInsanlarin en büyük problemi kendini tanimladigi veya tanimlamaya calistigi vede cevresel faktorlar aile egitim sosyal yasamin getirdigi zorluklar çerçevesinde aldigi etki isiginda bir yapıya burunmesi.. Insanlarin birbirine guvenmemesi demek ne demek biliyormusun kendine guvenmiyor zaten demek çünkü ahmet mehmdt ozlem gizsm diyerek suclamak ayrim yapmak cok kolay.. Insanoglunun problemi bu.. Sen istiyorsun o istemiyor ayrilik olur diyerekte seninde istememeni istiyor.. Insanlarin bir diger problemi herkes benim gibi olsun yargisidir.. Ayrildin diyelim gecmisine bak kac kisiyle ciktin neden ayrildin tahlil et ama tarafsiz ol tamamen.. Somra hayatina girecek insan tam mi olacak sanıyorsun?
00 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 8,1b cevap paylaştı. Davet etmişsin aslında bu durumda sen haklısın. Ayrılık sebebi olmasın da oturup konuşun. Alt tarafı gece kulübü.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrılık Sebebidir.
Adam sana düşüncesini açıklamış
Özgür dünya elbette gidebilirsin
Gidersen de hayatında ki insanı kaybedeceğin aşikar.
Bu tür ortamlar sakattir. Bir erkek sevgilisinin bu tür ortamlara sokmak bu tür ortamlarda olmasını istemez.
Elbet gidersin, günüm sonunda herkes sonucuna katlanır30 YorumlaAyrıl, seni orada burada toplayan idare eden bir erkekle ol sen
51 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılİşte bu yüzden ilişki yaşayan insanların benzer kafa yapısına sahip olmaları gerekiyor. Atıyorum ben cluba gitmiyorsam benim hayatımdaki kişinin da cluba zaten gitmeyen biri olması lazım. Gibi gibi
30 Yorumla Müzik & Etkinlik konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ne senden bir halt olur, ne yorumlarda "hömön oyrol!" diyen, hayatı boyunca bir tane kaliteli erkek tarafından tercih edilmeyecek olan sevgili arkadaşlarımdan, ne de yalakalık olsun diye sana destek veren uydu erkeklerden. Kendine gel.
02 Yorumla
Soran+1 yılsevgilimin benim için endişelenmesi elbette ki beni de mutlu edeer değerli hissettirir. ben de bu endişesini azaltacak şekilde davranmaktan gocunmam. ancak bir istek nihayetinde karşı taraf bunu onaylamıyorsa bunun çözümü sen bilirsin ama ben rahatsız olabilirim idi bizim ilişkimizde. sorun bunun şu anda olası bir ayrılık noktasına gelmesi
Gizli Üye(36-45)+1 yılcidden bu yüzden ayrilicak misin, bence sevip sevmediğini gözden geçirmelisin. dağ ayısı gibi gidersen şöyle böyle asarım keserim dememiş isteğini belirtmiş ve ilişki bazen fedakarlık demek tabii yanı sıra şöyle bi durumda vat gitmeni istememekte haklı evet ama onun da fedakarlık yapip sana eşlik etmesi gerekir cünkü hem kendi gelmeyip hemde gitmeni istemiyorsa orta yol bi günde beraber gitmeniz hem onun aklı kalmamış olur hem de değişiklik olur. eğer cidden çok rahatsız olucaği bişiy olursa çikarsiniz ama hiç gelmiycem diyosa yani ayrilma da gizli git en kötü ne biliyim slsldkld
00 YorumlaBiraz kabaca müdahale etmiş çocuk ama seni sevdiği için demiş. Club ortamları malum. Bu olayı kendi içinde biraz alttan al ama çocuğa da minik trip at kabaca söylediği için, kibar olur bir dahaki sefere.
05 Yorumla
Soran+1 yıltrip falan atmam ya öyle stratejik davranmıyoruz kendi içimde düşünüyorum sadece
Soran+1 yılevet evet daha öncesinde ben sorsam bile bence şöyle böyle ama sen en iyisini bilirsin derdi
Soran+1 yılevet ben de hassas diye çok ciddi tepki vermedim biraz daha düşünmeliyim galiba teşekkür ederim
+1 yılCanım merhaba o erkegi tebrik ediyorum önce ben daha önce cluba gitmek istiyodum ayni senin gibi sevgilim hoslanmadigini soylemisti. Ve gidince neden hoslanmadigini anladim yan masalardan sarkan üstüne sarhos oldugunu gorup sizi eve goturmeye calisan erkekler oluyor sen ne kadar iradeli olsan da basina elbet bi sey gelecek sakin gitme
40 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 390 cevap paylaştı. Bunun için ayrılma aklına geliyorsa çokta sevmiyorsun demek. Tamam sen onun malı değilsin ama ortamlarda belli. Sen daha iyisini bilirsin. Kalbinden ne geçiyorsa onu yap.
12 Yorumla
Soran+1 yılbiribirimize hiç karışmazdık sen en iyisini yaparsın derdik hep bunu kaybettik mi acaba diye ayrılmayı düşündüm
+1 yılsevgilin tamamen haklı haksız olan sensin seni seviyor seni kıskanıyor öyle yerlerde bulunmanı istemiyor bunun neresi yanlış sevgilisi olan birinin kulüpte ne işi var ayıptır
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenin gibi ortamcı kulüp kızı ile sevgili olurken aklı neredeydi. Çocuklarımın anası olur diye mi baktı sana. Bu erkekler tam bir andaval
51 Yorumla
Soran+1 yılahahahah benle takılır annesi seni alır aşkım sonra da köyden buldum diye bulaşığını yıkar yemeğini koyarsın
+1 yılSizi dusunen deger veren adamlari harcamayin. Adam dogru olani soyluyor, gideceginiz ortamlar temiz ortamlar degil. Sizi dunyasinda nereye koymus ona bir bakin, bu rest cekmek engellemek vs degil. Bu onemsemek, deger vermek, sakinmak demek.
00 Yorumla
+1 yılHelal olsun.
Seni düşünmüş enişte :D Ne ayrılması.. Sahip cık cocuga. Hiç bir erkek için böyle demezdim ama seni düşünmüş. yigidin hakkını ver demişler.
10 Yorumla
+1 yılO tarz mekanların çoğu gerçekten de özellikle sevgili varken gidilecek yerler değil ve bence çok az sayıda elit kulüpler hariç güzel mekanlar değil.
10 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 2,4b cevap paylaştı. Hiç durma ayrıl. Çünkü siz uyumlu değilsiniz. Sevgilin seni sizi düşünüyor ana sen ona yeterince değer vermiyorsun. Hatta senin sevgilin olmadın, serbest takıl sen…
10 Yorumla
+1 yılSevgilin haklı ben olsam bende sevgilimin öyle bir ortamda olmasını istemem sahiplenmiş ve bu güzel bir şey
20 Yorumlane halt edersen et. ben olsam zaten o tarz yerlerde takılan bir kızla ancak FB olurdum başka bir şey olmazdım...
21 Yorumla
+1 yılGece kulübüne giden bi gacıyla en baştan olmaz. Çakar geçersin nextlersin.
22 Yorumla
Soran+1 yılfaruk hayatın boyunca kimse sana değer vermeyecek
- +1 yıl
Çok üzüldüm jsjdjshdjdj
+1 yılŞahsen benim sevgilim gece klubü tarzı basit insanların olduğu yere eğlenmeye gitse uyarmak yerine ayrılırım.
20 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 464 cevap paylaştı. Evet benzer olay benim başıma gelmişti gece kulübüne tek gecelik ilişki yaşamaya gidilir senin orada işin yok diye kızmıştı.
Ama bence saçma
01 Yorumla- +1 yıl
Doğuru
+1 yılSevgilin biraz ileri görüşlü olabilir. Playboy erkek denk gelir diye düşünüyordur. Clup'ta içkileri yudumlarken yanına gelen playboy'@ evet dersen sende olay tamam işte..
Hayırlı olsun...00 Yorumla
+1 yılYa canım bak sen geçsin yaş 35 40 olunca demeki keşke eglenseydim hayatımın tadını cikarsaydim. deme senin en çok sevdigin şeylere kısıt koyanlar seni sevmiyo demektir zaten bunu anlyın kıskançlık herkezde var sınır koymak kıskançlık değildir sadece engellemektir kıskanabilirde ama sınır koyar yani anlıyomusun demek istediğimi
01 Yorumla- +1 yıl
Hahaha 35 40 yaşında deneme tahtası olur ancak farkındasın umarım
Onunla birlikte gitmek istediysen bu iyi. Onsuz gitmek istememissin sonucta ama iki turlude izin vermedi diye ayrilma. Cunku soz konusu olan şey geve klubu
00 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılGitmeden önce ayrıl, öyle git. Onun onayı olmadan club ortamında bulunduğun için ayrılma fırsatını ona verme. Eşin olsa neyse de, sevgili iken buna karışması doğru değil.
00 Yorumla - Müzik & Etkinlik konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılŞahsen ben de istemezdim. Bence sen "bu etek uzun olmuş hayatım daha kısası yok mu?" diyen birini bul bence. 😃😃
01 Yorumla
Soran+1 yılsen nasıl istersen en doğrusunu yaparsın demesi gerekirdi sadece
Bu soruyu sorduguna göre Adamı zaten sevmiyorsun. Ayrıl da adam onu sevmeyen birinden kurtulsun. Ufacık bir şey ayrılma sebebi olucaksa hiç durma.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılE tabi gece kulübü tehlikeli bir yer uyuşturucu kaçakçısından tut ta tecavüzcüsüne kadar her türlü tip var sevgilin bir de seni it kopuk biriyle seks yaparken görürse ayrılık sebebi olabilir tabi
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@igdonducakss sorunu yeni gördüm de istemeden araya gireceğim ama neden düşünmeden ayrılmalı hem niyeti hayatını kısıtlamak değil diyorsun madem incir kabuğunu doldurmayacak sebep deyip neden ayrılmaları gerektiğini söyledin anlamadım zaten kısıtlamıyor güvenliği için temkinli davranıyor
Cevap sahibi+1 yılBu arkadaşlarıyla partiye gidecek bir kıza partiye gidemezsin demek yerine güvenliğin açısından gelip seni almaya geleyim mi demek gibi bir şey değil mi?
Müzik & Etkinlik konusunda 2,3b cevap paylaştı. ortam kızıyla olmayacağını bildiği halde niye sevgili olmuş o klşasdaj
114 Yorumla
Soran+1 yılkatılmıyorum sana çok kırıcı bir söylem sadece eğlenip eevime dönüyorum yanlış ne var bunda
Soran+1 yılabartmıyorum arkadaşlarım gülüp eğlenip dans edip taksiyle dönüyorum
Soran+1 yılbiliyor benim nasıl davranacağımı gayet
Soran+1 yılgüvenliğinden endişe ediyorum dedi
Soran+1 yılama sen bilirsin yine de deseydi haklı olabilirdi de her şeye rağmen her şeyi göze alıp git istersen dedi yani
Soran+1 yılsanırım sınırlarımızı ihlal etmeye bi başlangıç bu ya ayrılmak en doğrusu gib
u +1 yılbence kişisel sınırlara bir ilişki içerisinde bu kadar yönelmek ilişki sağlığı açısından iyi bir şey değil. İlişki mantığının sınırları içerisinde devam etmek iki taraf içinde sağlıklı olandır. Sen kendi sınırının aşıldığını düşünüp aslında olması gerekeni yapmamak istediğin için bitireceksen bitirebilirsin senin tercihindir
Soran+1 yılçok teşekkür ederim her ne kadar beni ortam kızı diye nitelesen de ayırdığın vakit kıymetliydi benim için:)
sevgılınle cıddı dusunuyorsanız cocuk haklı, ama onunla cıddı deıglız dıyorsan umursama gıt
13 Yorumla
Soran+1 yılciddiyiz ama olay club değil bana karışması
Soran+1 yılneeden haklı olsun gidip eğlenicem sadece arkadaşlarımla
+1 yılbenim gece kulubune giden bir kadınla işim olmaz
20 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bence sen ayrıl ve kimsenin hayatına girme clup clup gez
20 YorumlaGitme demişse gitmem ben. Sevgilim önemli benim için.
20 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 603 cevap paylaştı. Hayatında biri var ve sen hiç kimse yokmuş gibi davranamazsın.
20 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 754 cevap paylaştı. ilişkin varsa bekar gibi takılmaya devam etmemen gerekir
20 Yorumla
+1 yılhaklı gibi geldi detayı okumadım ama başlığa göre diyorum o ortamlar pisliktir hiş sevmem gece kulübü bar vs
00 Yorumla
+1 yılBende sevmiyorum gece cluplerini gazino pavyonlari Sevdigim olsaydı (ciddi düsünürdüm ) bende izin vermezdim
00 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 590 cevap paylaştı.
+1 yılYahu sen kendine göre bir erkek bul gece klubünden veya gece klubüne gitmene bir şey demeyecek bir erkek.
00 Yorumla - Devamını Gör (107)
Devamını Gör(152)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Müzik & Etkinlik > Sorular > Sevgilim "Gece kulübüne gitme, ayrılık sebebi olur" diyor. Sizce ben mi ayrılayım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer