Arkadaşlar burç uyumumuz olmadığı için ayrılacağım bu yüzden ayrıldığımı söyleyeyim mi?

Arkadaşlar aslında her şeyim güzeldi ama ben burcunu öğrenince hiç iyi anlaşamayacağımızı, ileride beni üzeceğini anladım. Çok seviyorum, o da beni çok seviyor ama karakterlerimiz uyuşmuyormuş… o yüzden mecbur ayrılmalıyım yoksa ileride ikimizde mutsuz olacağız… o burçlara inanmıyorum diyor birde… bunun için ayrıldığımı söyleyeyim mi. O ikizler, ben akrep
Arkadaşlar burç uyumumuz olmadığı için ayrılacağım bu yüzden ayrıldığımı söyleyeyim mi?
Cevapla