Önce ilişki isteyip sonra vazgeçti ne yapsam tekrar başlayabiliriz?

Merhaba, uzun süre arayıp zar zor iletişime geçtiğim bir kıza aşırı aşık oldum bağlandım. Daha sonra kızla konuşmaya başladık ben ona açıldım falan filan benden etkilendi hayatına girdiğimden beri çok mutlu olduğunu ben ne iyilik yaptımda Allah seni karşıma çıkardı diyordu. Hatta instagramdan nişan videoları falan atıyordu. Hatta kendiside söylemişti galiba bende istiyorum diye. Ancak 8 ay önce bir kişi tarafından aldatılmış güven problemi varmış ve ben ona güven duygusunu iliklerine kadar yaşatacağımı temin etmiştim ki yapacaktım. Ancak biz bu 1 hafta süre içinde hiç görüşmedik hep böyle uzaktan denk geldi bakışmalarımız. Utandık görüşmeye. Bir gün 4 metre mesafeden 5 dakikalık süreyle bakıştık. Ardından ben yarım saat sonra kıza mesaj attım ve dedimki sen mükemmel bir insansın ama ben öyle değilim senin için herşeyi yapmaya hazırım her uyumu değiştirebilirim ama ben senin beni sevebilme ihtimalini düşünemiyorum dedim. Ve kızda sanki benim bu mesajımı atmayı beklermiş gibi bende bu konuyu konuşmak istiyorum dedi ve sen şöyle iyisin sen böyle mükkemelsin ama benim içim herhangi bir erkeği kabul etmiyor seninle olan bir sorun değil ben çok darbe yedim dedi ve konuşmayı kessek iyi olacağını söyledi. Ben tabi ki yıkıldım çünkü bundan öncesinde hiç kimse bana bu kadar güzel sözler söylememişti. Ben bu kıza sırılsıklam aşığım ve o benim gözümde netflix bense samanyolu tv ama ilk baş bana umut verip daha sonra böyle gitmesi çok zoruma gidiyor. Beni beğenmediğini düşünüyorum ve kalbim hiç olmadığı kadar çok kırık. Dostlarım bana yardımcı olmuyor derdimi burada sizlerle paylaşıp sizlerde çözüm aramayı deniyorum lütfen bana nasibinse gelir zamana bırak unut gitsin gibi şeyler söylemeyin bu sözleri duyduğum için sizin görüşlerinize ihtiyacım var. Ben ne yapmalıyım?

Önce ilişki isteyip sonra vazgeçti ne yapsam tekrar başlayabiliriz?
Cevapla