26 - 30 yas ustu erkeklere soruyorum siz bir kizla sirf saciniz dokuluyor diye bulusmak istemez misiniz ve neden?

Biri var konusuyorduk 1 sene arkadasmiyiz sevgilimi oda belli degil ama onceden 1 hafta sevgili olmustuk sonra arkadasca konusmaya basladik ama. hic bulusamadik karsilastigimiz yerde ayak ustu konusuyorduk o kadar en son hastaydi bana gel demisti saat 11' e geliyordu diye gitmedim yarin dedjm ugriyayim istersen oda zahmet etme dedi bende peki sen bilirsin dedim ama yazdiklarima 4 5 saat sonra cevao veren biriydi yerim belli degildi degersiz hissettim vr bitirdim, silip emgelledim. 1 hafta sonra mesaj attim nasilsin aklim kaldi diye kahkaha atti napiyorsun dedi dedim biliyorum yazmamam lazimdi ama 3 gunluk dunya aklim kaldi merak ettim ve sormak istedim nasilsin diye gerisinin bir onemi yok dedim oda dedi bak sen kendi kendine triplere giriyorsun ben zaten seninle Şu an bulusamam saclarim dokuldu psikolojim bozuk zaten ve aksam saclarimi kaziyicam seninlede oyle bulusamam dedi bende teselli ettim ama yine kisa kesti konu acmadi konusmadi ama beni arzuluyor begeniyor
26 - 30 yas ustu erkeklere soruyorum siz bir kizla sirf saciniz dokuluyor diye bulusmak istemez misiniz ve neden?
Cevapla