Kızdırmak gibi olmasında lütfen hanımlar vermem etmem demeyin. Hiç diyenin en az 5 vermişliği vardır. 😂😂😂 Beyler bu konuda bizden daha gaddarrrr 😬

Kızdırmak gibi olmasında lütfen hanımlar vermem etmem demeyin. Hiç diyenin en az 5 vermişliği vardır. 😂😂😂 Beyler bu konuda bizden daha gaddarrrr 😬

Yani şimdi yaptığı hataya göre değişir aslında ben ikinci şans üçüncü şans olayı değil yani bunu belirli bir sınıra koymak değil yaptığı hatalara göre değişir böyle ufak tefek tatlı kavgalarda affetmemezlik yapmam ama mesela anneme aileme saygısızlık yaparsa inancım dinimle ilgili vatanımla ilgili Atatürk'le ilgili olur olmadık şeyler söylerse yani fazla ayrılıkları ve kültür çatışmalarına düşersek o dakikadan sonra uzak durmayı tercih ederim ama genel anlamda söylüyorum ki yani ben yok ikinci şansı vereyim mi ikinci şansı vereyim mi böyle şeylere gerek yok
Binlerce de şans verilse değişen bir şey olmuyor, o yüzden bittiği zaman yeniden başlamamak gerek, çünkü sonuç her zaman aynı oluyor... Günümüzde bir de inatlaşma olayı var, saygı, fedakârlık diye bir şey yok, herkes asarım keserim modunda ve kendisini vazgeçilmez sanıyor. Bilmedikleri şey ise, kimse vazgeçilmez değildir...
Ay inat yapan sevgili 🤬🤬🤬
Sen hiç denk gelmedin mi🤔
Hata ihanet olmadigi müddetçe sevdiğim hatunun kredisi sonsuzdur. 😌
Şaşırttınnnn 😲 Dişimi de kıramam be. Estetik gülüş yaptırmıştım 😂
Ask olsun. Ben Vicdansız, merhametsiz, duygusuz, kendini düşünen bir INSAN MIYIM 😂
Kendini 3 kelimede anlat diye soru açarsam ilk cümlenle gel 😂
*ikinci 🤭
Ahhh zorla güldüm acımı içime attım 😂😂
Evet vermisimdir ama vermemek lazım şans verince hiç birsey değişmediğini aksine daha beter oldukları gördük jsjsj
Ricalaar bebek 🥰😘
Cevap
7Cevap
Vermek aynı hataları yapmasına olanak sağlayabilir gadası
İkiden fazla şans vermek ahmaklıktan başla bir şey değilmiş onu anladım.. sen severken şans verirken birşeyler için çabalarken karşındaki asla öyle olmuyor sanki beni bununla siniyor.. ikinci kez sans verilmemeli çünkü değişmiyor hiç bir şey. sadece zamanla kendine saygın azalıyor hiç gerek yok
Ben hiç vermiyorum, sınırlarım bellidir. Öyle çöre çöpe küsüp alınmam ama onur kırıcı , gurur zedeleyici bir şey olursa şans falan ykk biter. Kendi hayatım daha önemli. Ve şunu farkettimki bynu baştan belirtince insanlar buna dikkat ediyorlar.
Şans vermek aptallık oluyo her seferinde ama neyse 😬
İkinci şans verme olmaz bittiyse herkes kendi yoluna
Bakılır ileride jdjf
Kesin bir şey demeyeyim 😂
Günaydınn evet veririz ahahahah şans yani
Katilini affeden, bir daha ölür.
hatasına baglı
Ne olduğuna bağlı.
verilmez :)
Yok uğraşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?