Ne münasebet ben nasilsam öyleyim asla kapanmam.
Erkek arkadaşım için kapanırım çünkü onu çok seviyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Saçma buluyorum. Gözümü döndüren bir erkek için yapsam bile özümle aramda uçurum olur kendimi kandırır rüyadan uyanınca daralırm saçmalık gerekte yok. Özellikle böyle kalıpları olan kişilerle de samimi olamam. Aile isterse erkek tarafı isterse gibi kalıpları tarihte eski gelenek olarak rafa kaldırlmalı. Düz kararlılığı sevemiyorum
Tabiki hayır çünkü erkek arkadaşım benim açık halimi görmüş ve beğenmiş bana o halimle yaklaşmış ve kabul etmiş sonra ne diye beni değiştirmeye kalkıyor? Üstelik ailesi istiyor diye ne münasebet yani işim olmaz
Ailesi icin degil ama sevdigim icin düsünür ve rabbim icin kendimi hazir hissettiğim zaman kapanirim
kapanmam kendim istersem kapanırım
Cevap
2Cevap
Bir erkek için kapanmayı sahtekarlık olarak değerlendiriyorum. Kapanmak Allah içindir inancın yoksa kapanmamalısın
Başkası için kapanmak şirk olur zaten, çok mantıksız olurdu bu
Feminizm etkisi yine ankete yansımış hahaha
kapanmam ben eşimle evleniyorum ailesiyle değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?