Bu sitenin kıymetli kadın kullanıcılarına soruyorum neden konuşmayı ertesi güne taşıyamıyorsunuz?

chatta çok rastladığım bir şey var. konuşuyor konuşuyorsunuz harika samimiyet oluyor ama ertesi güne bir daha haber alınamıyor. nabıyonuz tek gecelik gözüyle mi bakıyorsunuz iletişime de 😀

Bu sitenin kıymetli kadın kullanıcılarına soruyorum neden konuşmayı ertesi güne taşıyamıyorsunuz?
Cevapla