AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İki defa daha konuşmayı denerim olmazsa farklı adaylar
Farklı adaya gittiniz ama gözünüzün önünde ve aklınız da o var
Aşık oldu isem çabalarım ama 2 değil 4 kere konuşmayı denerim
Sizi zorluyor gibi düşünmeyin meraktan soruyorum. Farklı birine gittiniz ama aklınızda o var nasıl olurdunuz
Beni istemeyende aklım kalmaz diyorum isye
Hmm.. bilemiyorm o zaman
Duygularına söz geçiren bir profum😂
Bir gün dusmezsiniz umarım. Oda geçen bir şey tabi. Ama gözünüzün önünde degilse
Bir yazarım iki yazarım tekrar yazarım baktım cevap yok daha da yazmam
Mesafeli ama bir elektrik var diyelim. Sizde net olmadınız. Ne düşünürdünüz
Hiç cevap vermiyorsa olmaz tabiki. Ama arada bir cevap veriyorsa bir ışık varsa tabiki beklerim çabalarım
Çabaladınız ama ondan emin değilsiniz. Tam ad koyamadiniz var mı yok mu belli değil. Yorulup gider misiniz. Ama ilginiz baya var
Zorla güzellik olmaz ki. Yani şimdi sen cevap vermek istemiyorsun. Boğazına mı yapışıccam cevap ver diye 😅
Tam anlatamadigimi görüyorum ama neyse burayı geçiyorum. Size son sorum 🤣. Şimdi biri için cabaladn falan olmadı ama sen direk söylemedin sadece işte saçma konular bile olsa ona sorup nabız yokladn. Ondan pek bir şey anlamdn. Uzun zaman denedin ama. Sonra yoruldun başka biri ile tanıştın. O sana iyi geldi işte sevgili oldun. Ama diğerine de çok normal değilsin. Biri varken konuşmuyorsun yanlizsaniz günaydın falan diyorsun. bir şey yapınca senin için yaptım diyorsunuz. Onu onemsediginizi fikirlerine önem verdiğini gösteriyorsunuz. Neden
Bu yazdıklarının tek açıklaması var 😂 onu cepte tutmak 😂 yani kalbinin bir yanı onda ama ondan bir ışık göremeyince başkasına gider yalnız kalınca tekrar onunla birlikte olur muyum acaba düşüncesi
Nişanlısın ve bunu yapıyorsan.
Bak orada durum değişir. Bu şerefsizlik. Nişanlandıysan sadece tek kişi olur. Nişanlına yaptığın büyük saygısızlık olur
İşte orası öyle ama diğer kadına niye öyle olursun.
Dedim ya gönlünün bir yanı ondadır o yüzden
Teşekkür ederim. Aslında bu şahısta iki kadında yok bence. 😅🤷
Bu şahsın seninle ilgisi var mı 😅 ya da sen bu olayın neresindesin
Bir önemi var mı 😅
Anladım ben 😅 bekletilen kız sensin 🥺
Kim bilir🤷😅. Öyle olsa bile senin demene göre akılda kalan kadın olurum 😏.
Peki sen neden hiç ışık vermedin
Güvenmemiş ve haklı çıkmış olabilirim. 🤷😉
Bu üzdü 😒 ben de öyle birine 5 6 ay boyunca ara ara yazdım. Ama başkasıyla konuşmadım. Sonra konuşma ilerledi. Sevgililik boyutuna geldi. Ama anlaşamadık ayrıldık. O varken başkasına bakmadım
Benim şu an bunu sorgulamam da normal değil de işte. Kafamda cevapsız sorulara kendi başıma saçma şekilde cevap arayıp konuyu kapatma
Zaten ne olduğunu anladıysan karşıdaki insanın daha fazla kafanı karıştırmana gerek var mı sence
Bu kafamı karıştırma mı bilmiyorm. Bilmek istediğim bir şeyler var sadece. Bilsem işime yarar mı yok. Ama kendimi iyi hissetmem için bilmek istiyrm.
Mesela neyi bilmek istiyorsun
Ben onu yanlış mı anladm.
Çünkü bende çok yıprandım
Yanlış anlasan da anlamasan da sonuç olarak senin içinde ona karşı bir şey yoksa bunun da bir önemi yoktur
Sorun şu ki bir şey yok diyemiyrm. Bundan sonra olmaz. İşte o biri ile nişanlanmadan önce vardı ve ben bu dengesizlikten yorulmuştum. Evet duygularımı belli etmem ama içimde duygu var yani 😅. İşte o zamanlar ben mi kendimi boşa yordm. Onun gözünde ben neydim. Bilmek istiyrm.
Onun gözünde atılmış oltanın ucundaki balıktın. Seni çekmeyi denedi olmayınca baktı olmuyor. Oltayla birlikte bıraktı.
Bu kadar basit algılanmak bir üzdü 🤣
Ya evet üzücü bir durum tabiki. Ama. Başka bir açıklaması yok maalesef.
Peki konuştuğun sürede sana olan tavrı nasıldı. Arkadaş gibi mi
Sizi de tutmak istemiyorm ama sormak isteğim var. Peki o zaman oltada şu an biri var🤣. Aklı niye bende
Tavrını sormuşsunuz. Şöyle deyim ortak arkadaşlarımızdan biri onun bana ilgisi olduğunu söyledi. Ortak arkadaşımız olmayan onun arkadaşlarının da beni tanıdığını farkettim. Yanımdan falan geçerken onun ismini bağırıp beni gösterdiler. Ve ikimizin de tanıdığı kişiler ama ona daha yakın olanlar hep ağzımı aradı
Biz pek arkadaş değildik. İş dışında konuşmazdım.
Uyumuşum 😅😅 demek ki nişanlısı da vardı seninle konuşurken. Ama ikinizle de aynı seviyedeydi. İkinize de aynı seviyede yükselmek istedi. Hangisi tutarsa hesabı. Sen tutmadın o tuttu. O yüzden de onunla nişanlı
Aaa ama siz beni niye bu kadar hırpaliyorsunuz 🤣
😅😅😅 seni üzmüşler. Sen de neden belli etmedin baştan. Üzülen sen olmazdın
Bu insana ne diye guveneydim.
O konuda haklısın.. o zaman en iyisini yapmışın diyebiliriz
Aman işte önemi yok da arada etkileniyorum. Sonra topluyorum. Sonra bir şey oluyor mal diyorum geçip gidiyor 😅
Böyle birinin neyinden etkilendin 😅
İşte gönül bu ota da b.. da
Bilmez miyim. Zamanında bi boka kondu kendisi. İnek boku mu dersin keçi boku mu dersin
Olur böyle şeyler. Anlamsızca anlam arıyorum işte idare et😅
Ya bir de kendimi zorluyorum bunda farklı bir şey var. Bu sefer olucak diye 😅 olmaması için her şey var ortada ama canım yapıyoruz 😅
Neyse çok tuttum sizi sabah olunca bende hüzün bulutları dağılıyor 🤣
😂😂 yok sorun değil 😂 konuşmak iyi geliyor. O zaman akşam kara bulutlar çöktüğünde devam ederiz 😂
Sen beni üzen şeyler söylüyorsun onu napcaz dipteyken daha dibe inmek istemem
Aslında söylediklerim senin de bildiğin şeylerdi. Sadece birisinden duymak istedin. Hem güzel şeyler de söyleyebilirim
Yara var görüyorum diye tuz mu basmak gerekir🤣
Yaranın farkına var diye 😂 şimdi sıra o yarayı sarmakta
Aa bak ben herşeyimi kendim yaparım. Hiç minnet etmem
Minnet etmek değil ki bu 🙄 fazla yardım göz çıkarmaz
At arpadan da ölebilir🤣🤣
Her şey kararında ya 😂 hem ne demişler atın ölümü arpadan olsun 😂
Ne demek gerek bilemedm
Boş bir goygoya döndük 🤣
😂😂😂 pansumanı çöpe mi atalım şimdi 😂
Tetenos vurunurum. Kendime de iyi bakarım. 😅
Isırıldın mı sen noldu sana 😂😂
Açık yaralarda mikrop kapmış olabilecegin için de tetenos vururlar 🤣🤣
Peki ben bu pansumanı çöpe mi atıcam 😂
İyice hastahane muhabbetine döndü 😂😂
Doktor pansuman yapar pek de peşine düşmez 😅
Ben pansuman yaparım sonrasında takip ederim. İyileşti mi diye 😂
Hee ben kötü bir hastayım. İşim bitince yüzüne bile bakmam 🤣🤣🤣
Canın sağolsun deriz 😇 iyi ol da.
Sağ olun. Yinede modumu değiştirdiniz.
İyi mi kötü mü
İyi 😅
Dalga geçme 😂😂
O denizde olur
Gölde de oluyor bazen
Tamm tamam daha fazlasına bünyem dayanamaz
😂😂 ya şaka bir yana iyi geldiysem ne mutlu bana
Muhabbet mi iyi geldi. Ben mi dün boşa düşmüştüm bilemiyorm 🤷😅
Cık da açık sözlüyüm hee🤣🤣
😂😂😂 boşa düşmek mi 😂 o ne demek. Dertleşmek her zaman iyi gelir
Yani kendimi kötü hissettiğim bir gün olabilir anlamında 😅. Bakalım daha ne kadar uzatacaz 🤭🤭
Hahaha 😂 benden iyi kötü gün dostu olur 😂
Ayrıca uzatmak hoşuma gitti 😂
Uzayan hicbirseyden fayda gelmez😉
Bu biraz kırıcı olmadı mı 🥺
Ama neden? Böyle bir amacım yok yani
Kırmak gibi mi amacın yok
Evet kırılın diye demedm. Aaa bir de tercüman mi tutacağım 🤭
Ama kırıldım 💔 benim narin kalbim paramparça.
Bir kardiyolojiye görünmenizi tavsiye ederim😉
😂😂😂 tabipler bulamıyor derdime çare
Allah'tan umut kesilmez😂
😂😂 kadere inanır mısın
Herşeye kader denmeyecegini bilerek inanırım
Bu nasıl bir ileri görüşlülük 😂😂
Oo karakter analizi de başladı 😂
😂😂 ama çok masum bir ileri görüşlülük 😂
Cümle analiz ediliyor...
Analiz edildi mi 😅
Tam olarak ne demek istediğiniz anlaşılmadı
Masum derken. Dünkü anlattığın konudan dolayı masum dedim.
Saftirik diyecektim de diyemedim dercesine 😅
Saf , masum temiz iyi niyetli olaraktan 🥺
Hmm benim hakkımda bilgi sahibi olmadığınızı söyleyerek çıkarım yapmamanızı tavsiye ederim. ☺️
Dünkü konuşmadan yola çıkmıştım. Yoksa kötü biri misin sen 😳
Kim bilir belki de. Dünkü konuşmadan çıkarım ise neyse kendimi gömmeyim 😏
Dertleşiyoruz burada. Kendini gömmek değil bu. Benim ne canım yaptığımı bilsen
Oooo dertler derya deniz😄
Ege denizinde boğuldum dertlerle 😅
Yoo boğulmamışın , bogulsan yazamazdin 🤣🤣🤣🤣
Allah'tan yüzmeyi biliyorum 😂😂 kurtuldum ama yakamda devam ediyor 😂
Ne dersen cevap bulurum. 😄
😂😂 laf dalaşında iyi olduğum söylenir 😂
Konuşmaya düşkünlüğünüz belli😅
İnsanız sonuçta konuşarak anlaşmalıyız 😁 kalp kırmak iyi bir şey değil 😁
her şey de dönülen nokta=>kalp kırıklığı...
Anladm kırılmışınız😄
😂😂😂 şakaydı ya. Tamam biraz kırıldım alındım ama 😅
Ooo seni çok üzerler. Benim dediklerime alındıysan🤔
Çok üzdüler zaten 🥺
Balık ya da ikizler olabilir misin 😅
Yay burcuyum 😂
Zaten hiç anlamam bu işlerden🤣
O belli ya üzülen taraf olmuşun sen 😂
Ben pek taraf olmuyorum 🤣🤣
Yaaaa 😂😂 bu hem üzdü hem güldürdü 😂 taraf olduğunu sanıyosun ama bir bakmışın elde var sıfır
Aaa hep niye acıtasyona dönüyorsun. Yani bazen umursuyorum. Anlamında taraf degilim. Yani ben üzülmem üzerim.😅
Uuu bu pek havalı oldu 😂
🤣
Böyle bir şarkı vardı sanki. Ben üzmem üzerim gibisinden 😂
Bilemdm
Yeni bir karakter analizi geliyor. Renkli bir karaktere sahipsin diye tahmin ediyorum 😂
🤣🤣 erken düşünceler
Konuştuğumuz kadarıyla 😂 belki ileride de aynı düşüncede olurum 😅
Woww bir de ağız arama 🤭
Nerde kim hangi ağız 😅😅
Okey😅
Ağız aradım ama cevap alamadım 😂😂
Ben net olmayan hicbirseye cevap vermem
Peki net olmadı neye bağlı
Ağzımı aradın ya net değil yani 😉
Zamana bağlı diyebiliriz o zaman 😬
Hayır. Sonuç belli ama süreç uzuyor 🤣
Bundan şikayetçi miyiz
Havada bir soru işte. Beklentilerimz aynı olmayabilir.
O zaman ilk ben sorayım. Beklentilerin nedir
Buradan beklentim yok işte 😅.
Ön yargılarından kurtulmanı tavsiye ederim 😬
Nasıl bir önyargımın olduğunu düşünüyorsunuz
Buradaki herkesin art niyetli olduğunu düşünüyorsun gibi geldi bana
Demekki önyargılı olan sensin😅
Kesin öyle demedim😂😂
Peki şu an kişilik analizi yap
Sanal ortamdaki arkadaşlıkların doğru olmadığını ya da gelip geçici olmadığı görüşünde olabilirsin
Aynı frekansta değiliz derin 🤣🤣🤣
O zaman dememiş olarak sayıyoruz 😂 ya da bu sıralar insanlara karşı olan güvenin azaldı o yüzden uzak duruyor olabilirsin
Bak yine tanımadan tanı..
O zaman yanlışlarımı düzeltir misin
Kendimi tanıtmayı hiç sevmem 😄
😂😂 o zaman dediğim gibi zamanla karakter analizi yapıcam
Alt sinyal🤣. Hala sadece süreç uzuyor son belli🤣🤣
Ya neden son belli olsun 😂 ayrıca nasıl bir son bekliyor
İşte son olan bu konuşma bitecek. Ne kadar konu açsanda.
Bunun bitmemesi sadece benim isteğimle olacak bir şey değil.
Ayrıca soruyu oku istersen 😂😂
İşte o yüzden son belli🙂
Bu sonda kararlısın yani
Peki sizce başka son var mı.. beni gormemisiniz hakkımda hiçbir fikriniz yok.
Hiç bir fikrim yok diye hiç bir fikrim olmasın mı
🤦🤷.
Sen idam kararını vermişin bile
Sandalyeye vurmanı bekliyorm 🤣
Son isteği kabul edilir mahkumun
Okey 🙂.
Sanırım son dileğimin ne olduğunu tahmin edersin 😂😂
Hahaha😄. Net söylenmemiş bir şey yanlış anlaşılmaya mahkumdur.
O zaman söylesem mi 😂
🤷..
Sana göre belli olan sonu değiştirmek desem😂
Siz bana dayanamazsınz derim
Denemeden bilemeyiz derim
Görünen köy klavuz istemez derim.
Belki farklı olucak. Hem bak şimdi de sen ön yargılı davranıyosun derim
Bunlar basit meraklar. şu an sadece merak var sizde. Belki sizde bir bosluktaniz. Ama ben kendimi biliyorum böyle bir şey istemem hayatım da. Evet şu sıra böyle boş boş konuşmak farklı geldi. Ama bu. Bu kadar. Sizin içinde öyle.
Boş boş konuşmak olarak adlandırmıyorum ben bunu. Kafa dengi birisini bulmuş olmak diyebiliriz. Ki öyle olmasa bu kadar uzun konuşulmazdı
Bende bu gerçekçi değil diyorum😅. Gizli karakter olarak yazan biriyim farkında olmalısınız.
İşte bunu gerçekçi hale getirmek ikimizden başkasının elinde değil
Benimle boşa vakit kaybediyorsunuz 🙂
Neden öyle düşünüyorsun
Siz niye direnmek istiyorsunuz
Sen neden bu kadar kesin son vermek istiyorsun
Olmayan bir şey son bulmaz 😅
Benim demek istediğim kafa dengi olduğumuz ortada. Bunu inkar edemeyiz. Bunu devam ettirmek varken neden kestirip atalım
Ben böyle düşünmüyor olabilirim.😄
Düşünce söyleyen hep ben oldum. Şimdi sen söyle düşünceni
Sizi tanımadan bir düşüncem olamaz işte. Fikrim vardır. Onun doğruluğunu da gözlemlemeden ortaya dökmem. Ben gozlemleyemeyecegim birini de istemem bu kadar
Tamam işte gözlemleme ve tanıma fırsatı varken bunu değerlendirelim derim.
Biz aynı yerlerde bile değilken ben sizi nasıl gözlemleyim. Hem ben birini tanımak için uygun bir zaman da değilim. Yıllardır olamadm 🤣🤣
Hahaha :D. Belki doğru zamandasın. Aynı yerde olmadığımızı nerden biliyorsun
En azından Ege'de degil olmamdan
Nerdesin peki. İsmini bile bilmiyorum ama bir adım atmış olmak istiyorum diyelim
İşte ben de bunları paylaşmak istemiyorm 😅. şu an uzatıyor gibi oluyorum farkındayım. Ama bir anlam ifade etmiyor. Sadece hoştur ama boştur 🤭🤭
Bırak hayatımızda hoş olan bir şey olsun :D
Günahtır günah 😱😱
Sanki ayıp bir şey :D şu mübarek ramazan ayında hayatımızda olumlu bir şey var olsun :D
Yani çok da normal olmasa gerek😏
Normal olmayan nedir ki. Kötü bir şey yapmıyoruz
Yani ben sizinle tanışma hikayemi anlatamam bu da normal karşılamadığımı gösteriyor 🤣🤣
Kime anlatmak zorundasın ki :D :D
Öfffffff 🤐
Bunda anormal bir durum yok :D kendini bu kadar endeksleme :D
Okey.(!)
Sert mi yaptın şimdi
Bilemem artıkın
Nasıl istersen öyle anlamakta özgürsün
Bence sen de istiyorsun ama sanal ortam arkadaşlığı sana doğru gelmiyor sadece. Başka bir ortamda tanışmış olsaydık bu tepkileri vermezdin
Ben kendime bir rota belirlemedm. Yani istek olamaz. Ama normalde olsa bu kadar konuşmazdım. Bu kafaya girme diye. Kesin seni görmezden gelirdim. Sende arkamdan sayardin 🤣🤣
İşte ben de onu diyorum. Umrunda olmasa bu kadar konuşmazdın yazmazdın :D
Bende diyorum ki gizli bir karakterim kim. olduğum ne olduğum belirsiz rahatım 🤣. Gerçekçi değil ve baştan beri de diyorum boşa vakit gecirme
İyi de seninle tanışırsak boşa vakit geçirmiş olmayız. Asıl bunca konuşmadan sonra tanışmazsak boşa vakit geçirmiş oluruz :D
İşte benim böyle bir amacım yok. Sadece benim için değişiklik oldu. İyi geldi. Ama ötesi yok bende. Size de dedim uğraşmanıza değmez. Sonu belli. Siz bir şey yazınca cevap veriyorum. Bana yapılmasından hoşlanmayacağım bir şey yapmak istemem bu kadar. Ben mantık kadınıyım. Duygu nadir yaşadığım bir şey.
Duygu olmadan yaşanmaz. Şöyle düşünebilirsin. Şimdi iyi geldiyse daha da iyi gelir demektir. Bu yönden bakabilirsin. Uğraşmaya değmez diyosun. Ben bir şeyleri başarmak için çaba sarfetmek gerektiğini düşünüyorum
Bu fikir sadece şu an var sizde yarın bunları kabul edemezsiniz. O yüzden kısa anlık bir merak. Çabaya değer bir durum değil. Size gerçekten teşekkür ederim. Gerçekten havamı değiştirdiniz. Hakkınızı helal edin. Sizi kırmak niyetinde değilim.
Elimden geleni yaptığımı düşünüyorum. Ben de teşekkür ederim. İyi geldiysem ne mutlu bana. Kendine iyi bak. Kimsenin seni üzmesine izin verme. Unutma şu hayatta kendinden daha değerli kimse yok :)
Teşekkür ederim. Umarım sizin için uygun kişi ile en yakın zamanda tanışırsınız. Günümü güzel gecirmemde payınız büyük.
Hesabı biliyorsun. İstediğin zaman yazabilirsin. Sana her zaman kapım açık :)
Uyum yoksa uzatmaya gerek duyulmaz.
Uyum değil de karşınızdaki zor bir kadın. Kendini hemen belli edemez önce sizden emin olmalı
Zor olmak ayri istememek ayridir...
İstemediğini soylemedm ben. İlgisiz dedm.
Yanliş okumusum pardon
Hayır. Erkeklik onuruna aykırıdır.
Asla
Niye belki zamanla sizi tanıdıkça degisecek
Benim moralimi umudumu ve diğer şeyleri kırdıktan sonra
Hemen atlasa o da sorun değil mi
Atlaması farklı ama naz yapması farklı yani karşı tarafta zevk alacak konuşurken
Ben farklıyım biliyordum. 🤣🤣🤣
Ki bizim ilgi odağımiz sizin yaşlar yani genç erkeklerin ordan biliyorum fjjf
Neyse yinede teşekkürler
Hayır
Gerek yok
Hayır
Hayır.