Sosyal fobili erkek olup sevgili yapabilen var mı?

gençler 22 yaşına geldim konuştuğum kız bile olmadı. bırak sevgiliyi arkadaş bile edinemeyecek duruma geldim. hayatım ellerimden kayıp gidiyor. olayın tipimle de çok alakalı olduğunu düşünmüyorum, basbaya eziğim. hani sosyal fobili kız olsam yine şanslı olurdum ama ben erkeğim. s*çtım galiba :(

var gördüm
çok zor
bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sosyal fobili erkek olup sevgili yapabilen var mı?
Cevapla