Arkadaşım benim eski flörtümle buluştu ve beni ekip yanlız bıraktılar artık kimin me olduğunu gördüm ve soğudum?

Ben 1 yıl önce bir çocukla konuştum yaklaşık 2 ay konustuk hiç görüşmedik ama görüşmek istiyordur arkadaşım da biliyordu bunu ve mesajlarda samimiydi bitanemli canımli sonra konuşayi kesti çocuk bnde üzüldüm bunuda biliyor arkadaşım ben ve daha bir arkadaşım gezmek için anlaştık otobüse bindik gittik biyere arkadaşlarım dedi çocukların gelicek falan zaten biliyordum konuştuklarını çocukları arkadaşım kizmiyorsun dimi dedi bende yoo banane dedim bunu sorması saçma kendin düşünmen lazım neyse çocuklar arabalan geldi bunları almaya ve beni gördüler aa 3 kişimisiniz dedi bende ben gelmicem dedim iki çiftin yanında napim üstelik biri eski flörtüm iyi dediler gittiler ben kaldım yanlız 3 saat öyle oturdum kendi kendime sonra beni gelip aldılar çocuklarla eve döndük ben hiç yuz vermedim iki arkadaşıma d kizdin mı diye soruyorlar birde sende gelseydin diyorlar ya kafanizmi iyi eski flörtüm orada ben onla aynı ortamda olmam doğru mi hem eski flörtümle buluşmaya gidiyorsun hemde benide yanında alıyorsun ben böyle bir şey görmedim artık asla onla eski samimiyetim olmaz en güvendiğim kişiydi..

Arkadaşım benim eski flörtümle buluştu ve beni ekip yanlız bıraktılar artık kimin me olduğunu gördüm ve soğudum?
Cevapla