Aşık olmak nasıl bir duygu? Herkes aşık olmuş geçmişi var ben olmadım bunun büyük eksikliğini çekiyorum bu nasıl giderilir?

konuştuğum her kişi de bu aşık olma durumu var ve aklında kalıyor çoğunun ilişki yaşamak istesen bile sağlıklı değil aptalcâ geliyor. Kendime yazık etmiş gibi hissediyorum.

Aşık olmak nasıl bir duygu? Herkes aşık olmuş geçmişi var ben olmadım bunun büyük eksikliğini çekiyorum bu nasıl giderilir?
Cevapla