Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bir yardımcı olur musunuz? Arkadaşlar sevgilim sizce aldatıyor mu bir fikir verin nasıl öğrenebilirim başkasıyla konuştuğunu?
Güncellemeler
+1 yıl
Sosyal medyada tanıştık Eskiden gece yarılarına kadar mesajlaşırdık şimdi artık erken uyuyorum ev işi yapıyorum diyor bana sizce ne kadar ciddi olabilir gerceklik payı var mı sizce ya da nasıl öğrenirim başkasıyla mesajlaşıyor olduğunu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hemen dramatize etme bekle eğer sürekli aynı şeyleri yapmaya devam ederse de yol verirsin
Mesela ne yapmaya çalışırsa
Birde bana vücudunu çekip atıyor sürekli bak kolumda şuramda şu çıktı burada şu çıktı saçını çekip atıyor anlamadım cidden
Ya hemen aldatılıyor muyum acaba diye düşünüyorsunuz azıcık güven olsun aranızda
Ev işi öyle mi sizce yorucu mu?
Ha birde tv izlemiş
aldatiyo kanka
Nerden bildin cidden bak ayrılma meselesi dalga geçmeyin lütfen
Bak simdi, eğer belli saatlerde ortadan kayboluyorsa bunu zaten kafasinda planlamistir buna dikkat et
Evet ama yazıyor ara da bir mesela sabah günaydın yazar sonra öğlen yazar 1 2 mesaj akama doğru yazar az önce de konuştuk 1 saat filan sonra uyuyacak mısın dedi işte yok dedim sen uyu dedim bu kadar hemen uyudu işte bilmiyorum artık nasıl ortaya çıkaracağım onu bilmiyorum ve sürekli beni sevdiğini fotoğrafıma bakıp uyuduğunu söylüyor artık yalan mı gerçek mi bilmiyorum abla Allah için yardımcı ol bana ben ciddi düşünüyorum kimsenin Ekmeğini almadım duyguları ile oynamadım bunu kendisi de biliyor ilk defa ilişkim oldu ne bileyim bilmiyorum ben bir şey filan
E tamam iste daha ne desin, bak aldatiyorsa bile bir an once kendinden sogutmak ister ve sana fotşne bakip uyuyorum demez gerci sucluluk psikolojisi de olabilir ama agir serefsiz degilse bunu demez. Ve bence sen analizini yapmaya devam et gozlemle, gerekirse yazdigi saatleri falan not al ama kafayi yemeden dkdkfk bence boyle bissey varsa illaki karsina cikartir allah
Allah razı olsun abla birde işlerim yoğun diyor hani annesi de çalıştığı için kız da bütün gün evde çalışıyor işte hani ne biliyim eskisi kadar yazmaması beni şaşırttı sogudu mu ne oldu diye düşünmeye başladım hani bir şey mi var bir sorun mu var diyorum hayır diyor sürekli evden şikayetçi işte hizmetli gibiyim bu evde ablasıyla kavga gürültü ne biliyim her genç kız böyle hani bende rahat bir şey olmadığını söyledim kaç defa üstüne de gittim hatta bir ara engelledim yine bana bir şekil ulaştı bilmiyorum yani bu ilişkiden ne çıkar ama yine solun yardımcı oldunuz saat konusunu anlamadım biraz aydınlatırsaniz sevinirim?
boş ver hic o saat konusuna girmeyelim bence, o kizi anlayabiliyorum ve belki de senin bilmedigin daha nice sorunlari olabilir evde. Bekle ve gor :(
Lütfen anlayabiliyosanız söyleyin lütfen?
Benim bilmediğim neler olabilir sizce Allah için söyleyin
Bak simdi, baskasiyle konustugunu farzedelim. Atiyorum sabah 8 de sana günaydin yazip ortadan kayip mi oluyor yoksa konusuyor mudunuz? Aradan saatler gecti oglen oldu yoklamak icin 1-2 gibi yaziyor. Yine konusmalar oluyor biraz daha sonra 6-7 gibi yaziyor ve yine kisa konusmalar. Ve en son 10 gibi uyuyacagim yaziyor
Hayır öyle değil mesela her sabah o bana yazar işte hayırlı sabahlar diye sonra işte ben yazarım o yazar 1 saate veya 2 saate sonra öyle konuşuruz sonra işte yemek yapacağım ekmek yapacağım billmem ne yapacağım işlerim var diyor ama demiyor mesela şurayı yikayacahim şurayı yikayacahim sadece yemek diyor bulaşık diyor ama gün içinde oda yazıyor bazen özledim diyor fotoğrafını at diyor bana sürekli özledim seni seviyorum diyor zaten geçen konuştum annesinicin işten çıkmış annesine typ den temizlik isi çıkmış şimdi evin tüm yükü de buna kaldı ama işte ne biliyim yazıyor arada bir ama eskisi kadar öyle uzun uzun yazamıyor belkide ben yanlış düşünüyor olabilirim ama içimde biraz güvensizlik hissi de var geçen de bir telefon bana attı kimin dedim anneme aldık dedi acaba yeni numaramı aldı dedim başkası ile mi konuşuyor diye düşündüm bana söylemediği şeyler mi var acaba kendi sıkıntılarını başkalarına anlatıyor mu acaba çünkü bana anlattığı şeyler yenilir yutulur şeyler değil kızda tramva yapmış yaşadıkları hani ne bileyim inşallah bir şey çıkmaz bunun altında ve sürekli dediğim gibi seni seviyorum çok seviyorum en az 100 defa dediği oluyor sürekli özledim bilmem ne öyle işte
Yok be kanka bu kiz seni aldatmiyor bence ama konusma bir türlü ilerlemiyor gibi sanki. Yani degisik konular bulun espriler yapin birbirinize hem onun havasi da dagilmis olur. Sen böyle kafanda kurdukça ona sürekli süpheyle yaklasirsin ve negatif enerji gonderirsin
Doğru diyorsun abla çok teşekkürler Allah yolunu bahtını açık etsin 🤲 çok teşekkürler zamanını ayırdığın için bana inşallah seninde yüzünü güldürür rabbim.
cok sag ol amin insallah seninde, ne demek 🥰
Buluşuyorsunuz dimi sadece sosyal medyadan konuşmuyorsunuz
Hayır bulunmadık hiç ama bana sürekli beni sevdigimi söylüyor kimseyle konuşmadığını söylüyor
Böyle ilişki olmaz, ayrıca soğuk yapmaya başladıysa da başka birisini bulma olasılığı baya yüksek
Teşekkürler kardeşim çok saol bende ona göre tedbirimi alacağım