3 haftalık uzak mesafe ilişkim var fakat ne hissettiğimden emin değilim. Ne yapmalıyım?

Bir sonraki buluşmamızda ona karşı gerçekten ne hissedeceğimi anlayacağım galiba şuanda sevgililiğin ilk başlarındayız ben seviyorum ama aşık hissetmiyorum ve korkuyorum onunla buluşacağım ve hiçbişey hissetmeyeceğim diye sizce ne yapmalıyım?
3 haftalık uzak mesafe ilişkim var fakat ne hissettiğimden emin değilim. Ne yapmalıyım?
Cevapla