Evlenmeyi düşündüğüm kadın 25.000 ben 35.000 . Çok düşük kazanıyorsun dedi ayrıldım. Ama çok ezik hissettim kendimi. Bakar mısınız?

Arkadaşlar yani elimden gelen bu ama bu laflar beni acıttı. Çok ezik hissettim kendimi. Direk ayrıldım. Bu nedir ya. Kadınlar neden böyle ya? Alın teriyle para kazanıyorum.
Evlenmeyi düşündüğüm kadın 25.000 ben 35.000 . Çok düşük kazanıyorsun dedi ayrıldım. Ama çok ezik hissettim kendimi. Bakar mısınız?
Cevapla