Kocamdan soğumakta haksız mıyım? Kim böyle bir eşten soğumaz ki?

Eşimle severek evlendik 1 çocuğumuz var çocuktan sonra çok değişti. Her şeyi eleştiriyor. Memnun olmuyor. Muhabbeti yok pek sadece maddi olarak var manevi olarak yok. Çocuğu iki sever kenara çekilir tv, telefon ile meşgul olur video izler. Benimle özel ilişki konusunda iyi ama normal mevzularda hiç bir şeyimi beğenmez bende artık onu umursamıyorum çok ilgilendim ettim ama değmiyor. Zaten oturup konuşsam direkt beni suçluyor kendinde hata görmez. Bende bu adamdan soğudum artık. Haksız mıyım?

Kocamdan soğumakta haksız mıyım? Kim böyle bir eşten soğumaz ki?
Cevapla