Babam faceden yabancı bi kadınla yazışmış ne yapıyım sizce?

Kadın yazmış önce online olarak tanıştığıma memnun oldum diye. Babam ben de memnun oldum demiş Türkiye de yaşadığını falan yazmış. Kadın en son erkek arkadaşım yok. Bekarım yazmış, evli misin diye sormuş ama babam cevap vermemiş. Anneme söylemem lazım mı sizce? Boşanırlar falan diye de korkuyorum bi yandan. Ama babamı da çok seviyorum. Annem gerçekten çok sadakatli biri ne yapmalıyım

Babam faceden yabancı bi kadınla yazışmış ne yapıyım sizce?
Cevapla