Babam bir kadınla konuşuyor çaresiliğin zirvesindeyim ne yapmam lazım?

yaklaşık 1,1.5 aydır babamın bir kadınla yazıştığını biliyorum ilk olarak otururken mesajları görmüştüm bende seni özledim arkadaşlığımıza okulda devam ederiz tarzı şeyler yazıyordu bunları okuyup ağlayabildiğim kadar ağladım daha sonra başka bir numarayla yazışmaaya başladı ve o ilk yazıştığı numarayı bir daha görmedim bu 2. numarayla baya uzun süredir konuşuyorlar kadın fazla düşünüyorsun sen bunları bu konu için kavga etmeyelim bence filan yazıyor ve babm her seferinde msjları yazıp hemen siliyor ve o numarayı hiç kaydetmiyor yani konuştuğu kişi kayıtlı değil ama hep aynı numara elinde hep bir telefon biz yanına gitsek ekranı başka tarafa çeviriyor filan artık kahkahayla gülemiyorum ben babamı çok seferdim tüm başarılarımı onu düşünerek elde ettim aslında ailecek ona bağlıyız bir şey yaparken bir sonraki adımı düşünüp acaba babamız ne er diye düşünen düşünceli bir aileyiz ve her zaman tek bir soru soruyorum neden yaptı? neyi eksikti acaba? ve onu şu zamandan sonrada asla affetmem sizce nasıl bir şekilde konuşmalıyım onla lütfen fikirleriniz benm için çok önemli
Babam bir kadınla konuşuyor çaresiliğin zirvesindeyim ne yapmam lazım?
Cevapla