Günaydın, durdukyere yere değildir.. bir şey olmuştur.. olduysa söylesin.. böyle yaparak kendisi kötü konuma, dengesiz hâle bürünüyor... burdan bakınca onu haksız görüyoruz bilemeyiz ne yaşandığını... kıskançlık, olmuştur diyememiştir.. onun verdiği sinirden yapıyor olabilir..
Yazma diyene yazmam.. Yazmak istesem de zaten gururum izin vermez.. Erkeklere trip atmak yakışmaz.. Lütfen erkekler trip atmasın.. En güzel tribi kadınlar star.. 😅