Erkek gerçekten bir kadına karşı duygu hissedebiliyorsa bende neden olmuyor?

Ya gerçek ten bir erkek bir kadını sevebilirmi ilgi duyabilirmi eğer öyleyse tanrı böyle bir duygu verdiyse sorun bendendemi hayatıma giren hiçbir erkek bana kadinmisim gibi davranmıyor hiçbir bağı sevgisi ilgisi yok bendemi sorun artık kadınlık kimligimi kaybediyorum bu kadın erkek iliskilerinden rahatsız oluyorum leske ask hoslanti diye iğrenç duygular olmasa keşke tek cinsiyet olsa

Erkek gerçekten bir kadına karşı duygu hissedebiliyorsa bende neden olmuyor?
Cevapla