Sevgiliniz tuvalete gitti ve telefonu size bıraktı sonra telefona mesaj geldi "kaçta buluşalım seni özledim". Ne tepki verirdiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩
Sevgiliniz tuvalete gitti ve telefonu size bıraktı sonra telefona mesaj geldi "kaçta buluşalım seni özledim". Ne tepki verirdiniz?
Cevapla