İk buluşmada beni atandığım şehre bıraktı varınca sende kahve içelim dedi?

ilk buluşmada yemek yedik 2 saat yol gidip bıraktı çıkışta öyle dedi duymazlıktan geldim. Şimdi de tatlı yapsan bana seni izlerim bende dedi (aşçıyım) normal Mİ sizce (25 yaşlar)

İk buluşmada beni atandığım şehre bıraktı varınca sende kahve içelim dedi?
Cevapla