Eşim ayrı bir şehirde çalışıyor ve sürekli dışarıda. Rahatsız oluyorum. Bu durumu nasıl düzeltirim?

Merhaba, eşim başka bir şehirde çalışıyor.1 bucuk yaşındaki bebeğimle yalnız yaşıyorum.7/24 bekar bir anne gibi bir hayat içindeyim diyebilirim. Esimin durumu beni sosyal anlamda bir çok şeyi yapmamı engelliyor. Kendime ayirabildigim 10 dakikam bile yoktur birileri gelmezse. Neyse. Sorun şu eşimle covid hamilelik derken uzun bir süre aynı evde uzun bir süre sıfır sosyal hayat olarak geçti. Şuanda farklı bir şehirde olduğu için haftanın 4-5 gününü dışarda arkadaşlariyla benim tabirime göre bekar gibi geçiriyor. Biz bu ilişkide iki kişiyiz fedakarlık yapıp karşılığını bu şekilde alabiliyor iken benim yaptığım fedakarligin karşılığı hiç bir şekilde yoktur. cocugumla vakit geçirmek beni mutsuz eden bir durum değil kendime vakit ayıramamak bir sorun. ben böyle sürekli evin içinde duruyorken onun sürekli planlar yapıp bana kendi careni bul sosyalleş, ben artık senin bu durumu u eskisi kadar düşünmüyorum demesi beni çok üzüyor. ona bu kadar dışarı çıkması benim için empati kurmuyorsun demem kesinlikle mantikli değilmiş. aramizda güven sorunu yoktur. ama bu ayrı yaşama orada sürekli planlarin içinde olma sosyalleşme durumunu dibine kadar kullanıp gözüme sokması beni rahatsız ediyor. cunku ben istesem de sosyallesemiyorum. Kendim için kimseden bir çözüm istemiyorum. sadece onun bu davranışı dışarı ciktiginda saatlerce durup eve bana göre geç 10 dan sonra gitmesi, dışarı çıktığında beni asla aramamasi, çünkü o sohbetten ayrılmak istemiyor, bunlar beni motive eden şeyler değil tam tersi oluyor. Ve biz eğer aynı sehirde olsaydık bu kadar dışarı çıkmayacağını da kendisi söyledi. Bütün bunlar olurken ben sadece bir çözüm arıyorum bu durum için nasıl onun bu davranışını azaltmasini sağlayabilirim? Teşekkür ederim cevaplarınız için.
Eşim ayrı bir şehirde çalışıyor ve sürekli dışarıda. Rahatsız oluyorum. Bu durumu nasıl düzeltirim?
Cevapla