
Sevgiliniz ayrılalım diye mesaj atıyor. Onun bu lafına karşılık ne cevap verirdiniz?
Kabul ederdim
Nedenini sorardım
Tek kişinin isteği üzerine ayrılık olamaz
Direk engellerdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevgiliniz ayrılalım diye mesaj atıyor. Onun bu lafına karşılık ne cevap verirdiniz?
Her şey olabilir o an ki ruh halim bir s. gt senle mı uğraşacağım da diyebiliriz hayırdır sorun ne de diyebilirim sadece tamam nasıl isterse de tamamen o an ki ruh haline göre değişir bence stabil bir cevabı olmaz bu kişiye, duruma zamana göre değişlik gösterse de ilk seçenek bir göz kırpıyor :))
Ayrılmak isteyen bir insanı durduramazsın ki.
O ayrılmayı istiyorsa ben de sebebini bile sormadan eyvallah der çekilirim hayatından.
Keyfi bilir.
Cevap
7Cevap
Nedenini sorardım ilk önce. ona göre yanıtlardım
Sebebini sorar vedalaşır hayatımdan komple çıkarırım
Aynen öyle bende aynı şeyi yapardım. Beni istemeyen bir insanı zorla hayatımda tutacak halim yok ya sonuç olarak. Önce sebebini sorar sonra ayrılırım.
Nedenini sorardım sonra eyvallah der yoluma bakardım
Aynen bende illa sorardım merak edip. Çünkü ortada hiçbir sebep yokken bir insan durduk yere ayrılmaz illaki bunun bu kararı almasının geçerli bir sebebi vardır.
nedenini sorardım eğer makul bir şeyse peki demekten başka ne diyebilirim ki ztn kendi kararı sonuçta
nedenini sormuştum sıkıldım dedi tek cümlesi bu ayrılmak için bahane aradı neyse evlendi kendisi mutluluklar ne diyim
O duruma göre değişir … kolay vazgeçmek banavgöre değil ama … sebep sormadan tamam deyip siledebilirşm …
Ne cevap verilebilir? Benden, hayallerimizden vazgeçmişse zaten artık sevgisi de kalmamış demektir.
Benden ayrılıyorsa sevmiyordur zaten sevmeyen bir insanla konuşmaya devam etmek kişinin kendine haksızlığıdır.
Yeni yaşadım. Benden nefret ettiğini söylemişti o an ayrılma istiyorum dercesine anladım. Hakkını helal et kendine iyi bak dedim ve bitirdim.
He der geçer engelleriö
Aynen bende hiç üstelemem ayrılmak isteyen adama. Kendi keyfi bilir kimseyi zorla hayatımda veya yanımda tutacak halim yok ya. Gitmek isteyenin yolu açık olsun.
Yani aynen öyle çünkü emek veriyorsun istedikleri ne ise artık saygı ilgi vs sunuyorsun güven veriyorsun ama beğenmiyor ayrılıyorsa hsktrsin gitsin yani uğraşılmaz böyleleriyle.
Sadece tm derim
Aynen bende o şekilde bir cevap verirdim. Kimseyi zorla yanımda tutacak değilim. Gitmek isteyeni zorla tutamam yanımda. Bende ona istediği cevabı verirdim.
gitmeyi kafasına koyana ne diyim ki
Neden ve ne için ayrılmak istediğini sorardım?
Tamam , bak nasil... oluyor.
TM derdim demişliğim de var
Giden gider.
Aynen gitmek isteyen gidebilir. Kimseyi yanımda zorla tutacak edecek değilim sonuç olarak. Gitmek isteyene kapım her zaman açık. Kimseyi zorla yanında tutamazsın.
Peki derdim
Aynen bende bu şekil bir cevap verirdim ona. Kimseye yalvaracak değilim benimle benim yanımda kalsın gitmesin diye. Gitmek istiyorsa gidebilir yolu açık olsun.
söver engellerim bu kdr basit
Hoşçakal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?