İşi gücü yok diye 3 yıldır konuştuğum birinden soğumam normal mi?

3 yildir biriyle konusuyorum. Karakterini begeniyorum istedigim gibi fakat soguma asamasina geldim. 3 yildir sabit bir is bulamadi. O esnada tabi ayriliklar oldu, 6 ay askerlik derken orada epey zaman gecti. 10 ay calisti is yeri kapandi cikti ve o parayla babasinin borcunu odedi. Baska bi yere gecti bi kac ay calisti cikti adam akilli parasini vermediler. Her neyse isi gucu yok ve durumlari da oyle idare eder. Gorusmek gezmek istiyorum o uzaklarda. Nisan bir sey yapsak nasıl olur biter durumlari yok calismiyo da. Git babana soyle diyo ben soylemek istemiyorum isi gucu yok diye. Ben artik biktim yoruldum. Ben mi abartiyorum? Para gozlu biri olsam 3 sene konusmazdim sirf karakterini seviyorum diye durdum ama Şu an biktim.

Güncellemeler
+1 yıl
Aaaa
Güncellemeler
+1 yıl
Tskler
İşi gücü yok diye 3 yıldır konuştuğum birinden soğumam normal mi?
Cevapla