3 yildir biriyle konusuyorum. Karakterini begeniyorum istedigim gibi fakat soguma asamasina geldim. 3 yildir sabit bir is bulamadi. O esnada tabi ayriliklar oldu, 6 ay askerlik derken orada epey zaman gecti. 10 ay calisti is yeri kapandi cikti ve o parayla babasinin borcunu odedi. Baska bi yere gecti bi kac ay calisti cikti adam akilli parasini vermediler. Her neyse isi gucu yok ve durumlari da oyle idare eder. Gorusmek gezmek istiyorum o uzaklarda. Nisan bir sey yapsak nasıl olur biter durumlari yok calismiyo da. Git babana soyle diyo ben soylemek istemiyorum isi gucu yok diye. Ben artik biktim yoruldum. Ben mi abartiyorum? Para gozlu biri olsam 3 sene konusmazdim sirf karakterini seviyorum diye durdum ama Şu an biktim.
Güncellemeler
+1 yıl
Aaaa
Güncellemeler
+1 yıl
Tskler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer