Benim pek güzelliğim yok ama çok yakışıklı olmasa da ortalama üstü tip erkek istiyorum, ne yapacağım?

Binde bir teklif alıyorum aldigim tekliflerde çirkin erkeklerden...

Bazıları da sadece yatıp birakiyorlar.

Nebileyim bir erkeğin yüzünü görünce içim açılsin İstiyorum ağzı kokmasin bakımlı olsun istiyorum.

Ama bana bakan yok sırf bu yüzden estetik ameliyatı olacağım çirkin erkkek istemediğim için.

Bazı benim gibi güzel olmayan kızların yanında gayet eli yüzü düzgün kız görebiliyorum ama bende şans yok.

Benim pek güzelliğim yok ama çok yakışıklı olmasa da ortalama üstü tip erkek istiyorum, ne yapacağım?
Cevapla